Bayonetta 3 ممکن است از مکانیکهای Scalebound استفاده کند
Scalebound، نقشآفرینی لغو شدهی پلاتینومگیمز (PlatinumGames)، شاید به نوعی زندگی خود را در قالب یکی دیگر از بازیهای این استودیو ادامه دهد. چرا که احتمالا قرار است شاهد مکانیکهای آن در Bayonetta 3 باشیم.
بازی Bayonetta 3 بالاخره پس از 4 سال غیبت به صدر اخبار بازیهای ویدیویی بازگشته و به نظر میرسد که قرار است بار دیگر انقلابی را در جهان عناوین اکشن به پا کند. اعتماد به نفس پلاتینومگیمز در رابطه با این بازی تا حدی زیاد است که کارگردان اجرایی آن گفته Bayonetta 3 فراتر از تمام انتظارات ظاهر خواهد شد. با این اوصاف خبر دیگری هم وجود داشته که ممکن است هواداران پلاتینومگیمز را حتی بیش از پیش هیجانزده کند.
یکی از توسعهدهندگان سابق پلاتینومگیمز، امروز در توییتر در رابطه با Bayonetta 3 صحبتهایی را مطرح کرده است. او خاطرنشان شد که کارگردان Bayonetta 3، یوسوکه میاتا (Yusuke Miyata)، پیش از این طراح ارشد Scalebound بوده است. به همین سبب این احتمالا وجود داشته که برخی از مکانیکهای آن بازی، مانند مکانیک کنترل اهریمنها، راه خود را به Bayonetta جدید باز کند:
تا یادم نرفته باید بویم که یوسوکه میاتا طراح ارشد Scalebound بود. او فرد بسیار مستعدی است. به همین سبب برای تجربهی Bayo 3 سر از پا نمیشناسم. سیستم Summons جدیدی که دیدم بسیار شبیه به سیستم کنترل Thuban در Scalebound است.
Scalebound به مدت چهار سال به عنوان یک انحصاری ایکسباکس در دست توسعه بوده، اما در نهایت در سال 2017 توسط مایکروسافت لغو شد. در نهایت مشخص نشد که دلیل لغو شدن این بازی چه بوده است .اما پلاتینومگیمز بارها علاقهی خود به بازگشت به این بازی را در صورت رضایت مایکروسافت اعلام کرده است. در حال حاضر آیپی Scalebound در دست صاحب ایکسباکس است. Bayonetta 3 هم ظاهرا مدت زیادی در دست توسعه بوده است. این بازی برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد.
Bayonetta 3 در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول سوییچ در دست توسعه است و در سال 2022 عرضه میشود.