اخبار بازی

رتبه‌های برتر جدول بریتانیا در تصاحب نینتندو سوییچ- واران گیم

این طور که جدول جدید فروش هفتگی حکایت می‌کند، خرده فروشی‌های بریتانیا هفته‌ی آرامی را پشت سر گذاشته‌اند که بیش از هر پلتفرم دیگری، به سود نینتندو سوییچ بوده است.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Minecraft، در صدر جدول فروش فیزیکی بریتانیا جای گرفته و این نتیجه‌ی افزایش 29 درصدی فروش آن نسبت به هفته‌ی گذشته است. در رتبه‌ی دوم جدول نیز عنوان Mario Kart 8 Deluxe را شاهد هستیم که با رشد 16 درصدی آمار فروش، موفق به حفظ جایگاه قبلی خود شده است.

در رده‌های پایین‌تر جدول، عنوان Animal Crossing: New Horizons که از دیگر بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ به حساب می‌آید، قادر به تصاحب جایگاه پنجم شده است. فروش این اثر در مقایسه با هفته‌ی گذشته 15 درصد بیش‌تر شده است.

به طور کلی فروش بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ 5 درصد بیش‌تر از هفته‌ی قبل بوده و این در حالی است که فروش واحدی بازار نسبت به هفته‌ی پیشین، روی هم رفته با کاهش 6 درصدی مواجه شده است.

در رابطه با بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 5، عنوان Ratchet & Clank: Rift Apart توانست یک صعود هشت پله‌ای را به رتبه‌ی چهارم جدول فروش این هفته داشته باشد و این در پی افزایش 38 درصدی میزان فروش بازی مذکور در مقایسه با هفته‌ی گذشته بود.

بازی F1 2021 نیز که نشر آن برعهده‌ی شرکت الکترونیک (Electronic Arts) بوده است، به دنبال کاهش قیمتی که تجربه کرد و به لطف رشد 51 درصدی آمار فروش، توانست رتبه‌ی هشتم جدول را به دست آورد.

صدرنشین جدول هفته‌ی قبل، Aliens: Fireteam Elite، در جمع ده عنوان پرفروش این هفته‌ی بریتانیا قرار ندارد؛ کاهش 77 درصدی فروش این بازی، موجب سقوط آن به جایگاه دوازدهم جدول شده است.

برای یافتن ورودی‌های جدید، باید به قعر جدول مراجعه کرد؛ بازی Medium که پس از طی کردن یک دوره‌ی انحصار موقت، حالا برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه شده است، جایگاه سی و ششم این فهرست را در اختیار دارد. بازی WRC 10 نیز، در رده‌ی چهلم جدول جای گرفته است.

رتبه‌ی هفته‌ی قبل رتبه‌ی این هفته نام بازی
3 1 Minecraft (Switch)
2 2 Mario Kart 8 Deluxe
4 3 Grand Theft Auto 5
12 4 Ratchet & Clank: Rift Apart
7 5 Animal Crossing: New Horizons
8 6 Marvel’s Avengers
5 7 Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
17 8 F1 2021
6 9 FIFA 21
13 10 Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *