اخبار بازی

بازی The Gunk تا دسامبر سال جاری تاخیر خورد

تاریخ انتشار بازی The Gunk که توسط استودیوی تاندرفول (Thunderful) در سال گذشته معرفی شده بود، تا دسامبر سال جاری میلادی تاخیر خورد.

سال گذشته عنوان The Gunk معرفی شد و استودیوی تاندرفول (Thunderful) نیز توسعه‌ی آن را بر عهده گرفته بود. این بازی قرار بود تا در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ به صورت جهانی منتشر شود. با این حال، در زمانی که اپیدمی کروناویروس جهانی شد و بسیاری از بازی‌ها تاریخ انتشار خود را به تعویق انداختند، استودیوی تاندرفول (Thunderful) با اطمینان در حساب رسمی توییتری خود تایید کرد که تاریخ انتشار این بازی به هیچ وجه به تعویق نخواهد افتاد.

البته ممکن است استودیوی تاندرفول (Thunderful) برای بسیاری از بازی‌بازان گمنام و ناشناخته باشد. لازم به ذکر است که این استودیو شهرت خود را مدیون توسعه‌ی سری SteamWorld است.

در سال گذشته، زمانی که این عنوان با انتشار تریلری معرفی شد، توسعه دهندگان آن اعلام کردند که بازی در حدود ۸ ساعت محتوای داستانی خواهد داشت و البته این تمام ماجرا نیست و پس از آن نیز محتواهایی برای سرگرم کردن بازی‌بازان در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر معرفی این عنوان نیز بسیار موفق ظاهر شد و توانست تا بازی‌بازان بسیاری را مجذوب خود کند. بسیاری از بازی‌بازان اظهار کرده بودند که از جهان عجیب و پر زرق و برق این عنوان لذت بسیاری برده‌اند.

حال، امشب به صورت رسمی اعلام شد که تاریخ انتشار بازی The Gunk دسامبر سال جاری تاخیر خورده است. این عنوان اکشن ماجراجویی و پلتفرمر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد و همچنان در دست توسعه قرار دارد. طبق سخنان توسعه دهندگان، بازی The Gunk با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در مورد این بازی چیست؟ به نظرتان The Gunk تبدیل به اثری موفق خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *