پشتیبانی Marvel’s Guardians of the Galaxy از رهگیری پرتو

شرکت NVIDIA اعلام کرده است که نسخهی رایانههای شخصی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، به صورت رسمی از قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) و فناوری DLSS پشتیبانی خواهد کرد. البته نقش قابلیت رهگیری پرتو، تنها در بخش بازتاب نور است و نباید منتظر ایجاد نور پردازی سراسری، سایهها و تکنیک Ambient occlusion توسط این قابلیت باشید.
Marvel’s Guardians of the Galaxy یک بازی تک نفرهی سوم شخص در سبک اکشن ماجراجویی است که استودیوی ایداس مونترال (Edios-Montreal) توسعهی آن را بر عهده دارد. اولیویر پرولکس (Olivier Proulx)، تولیدکنندهی ارشد فعال در این استودیو، اظهاراتی را در پی افزوده شدن قابلیتهای رهگیری پرتو و NVIDIA DLSS به بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy داشته که به شرح زیر است:
Marvel’s Guardians of the Galaxy، روایت داستان و گیمپلی تک نفرهی مبهوت کننده (خود) را با یک زیبایی جسورانه ترکیب میکند. با اضافه شدن رهگیری پرتو و NVIDIA DLSS، بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی از کیفیت بصری جهان خیره کنندهی آن، با عملکردی حتی بهتر لذت خواهند برد.
بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در حالی ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۱) عرضه خواهد شد، که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ناشر آن خواهد بود. رایانههای شخصی و کنسولهای نینتندو سوییچ، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/سری اس و پلیاستیشن ۵، پلتفرمهای مقصد این بازی هستند. به گفتهی توسعهدهندگان، این بازی فاقد هرگونهی معاملهی خرد خواهد و هیچگونه بستهی الحاقیای هم نخواهد داشت.
حال که صحبت از نسخهی رایانهی شخصی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy است، بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که پس از راهاندازی صفحهی مخصوص بازی مذکور در فروشگاه استیم، مشخص شد که این بازی مجهز به قفل نرمافزاری Denuvo خواهد بود.
در ادامه میتوانید تریلر جدید بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل، نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.