اخبار بازی

لوگوی اکتیویژن در بخش ابتدایی آلفای COD: Vanguard وجود ندارد

به مانند سال گذشته‌ی میلادی، نسخه‌ی جدید از سری تیراندازی و پرطرفدار Call of Duty دیرتر از زمان مورد انتظار و پس از نشت اطلاعات و گزارش‌های بسیار معرفی شد. با این حال در نهایت شرکت اکتیویژن (Activision) چندی قبل به صورت رسمی و با انتشار اطلاعات و تریلرهایی از بازی Call Of Duty: Vanguard که نبردهای آن در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شوند، رونمایی کرد.

پس از معرفی رسمی بازی Call Of Duty: Vanguard، شرکت اکتیویژن اعلام کرد که کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ قادر هستند به زودی اولین تست آلفای این اثر را تجربه نمایند. حال برخی از بازی‌بازان پس از تجربه‌ی زودتر از موعد این نسخه، به نکته‌ای جالب برخورد کرده‌اند که تاکنون در سری Call Of Duty سابقه نداشته و در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های بازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

طبق یک ویدئوی منتشر شده در شبکه‌ی توییتر که اخیرا توسط وب‌سایت خبری VGC نیز تأیید شده است، به نظر می‌رسد لوگوی مخصوص شرکت اکتیویژن در صفحه‌ی آغازین نسخه‌ی آلفای بازی Call Of Duty: Vanguard وجود ندارد. همچنین در تیزر رونمایی از همین بازی نیز شاهد عدم نمایش لوگوی شرکت اکتیویژن بودیم و به جای آن عبارت Call of Duty Presents را مشاهده کردیم که این امر سوالات بسیاری را در ذهن طرفداران ایجاد کرده است.

عنوان Call of Duty: Vanguard هنوز مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و قرار است در تاریخ ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

همچنین کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن قادر هستند از ۵ تا ۷ شهریور ۱۴۰۰ (۲۷ تا ۲۹ آگست ۲۰۲۱) به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی آلفای بازی بپردازند. در پایان شما می‌توانید ویدئوی مربوط به عدم نمایش علامت اکتیویژن در قسمت ابتدایی بازی Call of Duty: Vanguard را در زیر مشاهده نمایید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *