اخبار بازی

ظاهرا لوگوی اکتیویژن در صفحه شروع بازی Call Of Duty: Vanguard نیست

به گزارش اکانت معتبر Charlieintel در توئیتر زمانی که صفحه شروع بازی Call Of Duty: Vanguard در نسخه آلفا شروع به لود شدن می‌کند، لوگوی اکتیویژن در آن ظاهرا نمی‌شود و تنها در صفحه کپی رایت به اکتیویژن اشاره می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مانند سال قبل و احتمالا بنا بر شرایط ویروس کرونا، معرفی نسخه جدید مجموعه کال آو دیوتی دیرتر از زمان معمول انجام شد اما، بالاخره طرفداران توانستند نگاهی به کال آو دیوتی ونگار داشته باشند و بازخوردهای اولیه خود را ارائه کنند. معمولا اواخر سال میلادی زمان مناسبی برای معرفی و عرضه بازی‌های بزرگ است و بدون شک فارغ از عملکرد و سطح کیفی، همیشه مجموعه ندای وظیفه جزو لیست محبوب‌ترین و بزرگ‌‌ترین بازی‌‌های سال قرار دارد، امسال بنا بر دلایل دیگری اکتیویژن در مرکز توجهات قرار دارد. این شرکت مدت زیادی است درگیر اتهامات مربوط به عدم رفتا حرفه‌ای در محل کار و رعایت نکردن شان کارمندان است. هر چند این اتهامات بیشتر متوجه بلیزارد است اما، اکتیویژن نیز از آن در امان نبوده و تحقیقات درباره آزارهای جنسی احتمالی صورت گرفته در این شرکت در جریان است و ظاهرا اکتیویژن نگران است این اتهامات روی نگاه مخاطبان به مجموعه شوتر محبوب آن‌ها اثر گذاشته باشد.

به گزارش وبسایت VGC و اکانت صفحه شروع بازی Call Of Duty: Vanguard در نسخه آلفا شروع به لود شدن می‌کند، لوگوی اکتیویژن در آن ظاهرا نمی‌شود. اتفاق مشابه در تریلر رونمایی از بازی نیز رخ داده بود و به جای نمایش صفحه سیاه معروف و نام اکتیویژن، صرفا عبارت “Call of Duty Presents” به نمایش درآمده بود. ظاهرا اکتیویژن به دنبال این است تا خود را صرفا به عنوان ناشر مجموعه کال آو دیوتی به مخاطبان بشناساند.

کال آو دیوتی ونگارد پنجم نوامبر برای پلتفر‌م‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *