اخبار بازی

تریلر جدید بازی Dying Light 2 منتشر شد

استودیوی تکلند (Techland) به تازگی و طی رویداد Gamescom 2021 ایکس‌باکس از گیم‌پلی جدید عنوان Dying Light 2 Stay Human با محوریت پارکورها و مبارزات بازی رونمایی کرده است.

گیم‌پلی جدید بازی Dying Light 2 Stay Human طرفداران را بیش از پیش با جهان قابل تعامل بازی و همچنین قابلیت‌های شخصیت اصلی بازی در هنگام مبارزات با دشمنان به نمایش می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این گیم‌پلی جذاب را تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

بر اساس گفته‌ی توسعه دهندگان استودیو‌ی تکلند، بازی Dying Light 2 Stay Human پیشرفت‌های بسیار زیادی در زمینه‌ی مبارزات تن به تن با دشمان انسانی و همین‌طور زامبی‌های بازی نسبت به نسخه‌ی پیشین داشته است؛ بازی‌بازان در این نسخه قادر خواهند بود تا در کنار استفاده از سلاح‌های متنوع، از قابلیت‌های پارکور شخصیت اصلی بازی نیز در مبارزات کمک بگیرند.

همچنین همان‌طور که مشاهده کردید، جهان دومین نسخه از فرنچایز Dying Light پیشرفت بسیار زیادی را در زمینه‌ی پویایی و گسترش داشته است و ما هم‌اکنون شاهد حضور ساختمان‌های بسیار مرتفع با چند طبقه‌ی قابل ورود هستیم. بنا بر گفته‌ی سازندگان از بیش از هزار انیمیشن گوناگون در زمینه‌ی حرکات مربوط به مبارزات و پارکور شخصیت اصلی بازی بهره برده شده است تا  بازی Dying Light 2 Stay Human بیش از پیش تجربه‌ی گیم‌پلی را برای کاربران روان و لذت‌بخش کند.

Dying Light 2 Stay Human

بازی Dying Light 2 Stay Human در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۰ (۷ دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه استیم) منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *