اخبار بازی

بر خلاف شایعات The Medium روی پلی‌استیشن پلاس عرضه نمیشود

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) اعلام کرد که شایعات اخیر مبنی بر این که The Medium پس از عرضه برای پلی‌استیشن ۵، به صورت رایگان در دسترس مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار می‌گیرد، نادرست است.

بازی Medium در اوایل سال جاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و با پایان یافتن زمان انحصاری بودن آن، در سپتامبر سال جاری برای پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر می‌شود. با این حال، برای شفاف سازی بیشتر بلوبر تیم نکاتی را در مورد عرضه‌ی این بازی برای پلی‌استیشن ۵ توضیح داده است.

اخیراً تصویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که اشاره می‌کند The Medium در کنار Tony Hawk Pro Skater 1+2، Haven در هنگام عرضه برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن ۵ رایگان خواهد بود. با این حال، توماش گالیکوفسکی (Tomasz Gawlikowski) مدیر ارشد بلوبر تیم، اخیراً در صفحه‌ی توییتر خود این شایعه را رد کرد. او در این باره گفت:

Medium در ۳ سپتامبر با پشتیبانی از قابلیت‌های دوال‌سنس DualSense برای پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود، اما قطعاً روی پلی‌استیشن پلاس در دسترس نخواهد بود.

پس از این بیانیه، صفحه‌ی رسمی بلوبر تیم در توییتر نیز به نشانه‌ی تایید حرف‌های گالیکوفسکی، اعلام کرد:

ما تأیید می کنیم که Medium روی سرویس پلی‌استیشن پلاس در دسترس نخواهد بود.

البته این شایعه از ابتدا نیز چندان منطقی نبود؛ زیرا بازی‌های ماه سپتامبر پلی‌استیشن پلاس تا تاریخ ۷ سپتامبر یعنی یک هفته پس از انتشار Medium، قابل دانلود نیستند. به نظر می‌رسد که عنوان ساید اسکرولینگ FIST: Forged in Shadow Torch گزینه‌ی محتملی برای عرضه روی سرویس پلی‌استیشن پلاس در ماه سپتامبر باشد.

بازی The Medium هم‌اکنون برای دارندگان پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در دسترس است. مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نیز هم‌اکنون می‌توانند این اثر را از به صورت رایگان تجربه کنند. بازی The Medium در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ (۳ سپتامبر ۲۰۲۱) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر خواهد شد.در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی که به قلم مصطفی زاهدی نوشته شده است را از این نشانی مطالعه فرمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *