اخبار بازی

انحصاری‌های بیشتری از پلی استیشن سونی در راه رایانه شخصی

اخیرا Hermen Hulst مدیرعامل استودیوهای پلی استیشن سونی طی مصاحبه با وب سایت گیم اینفورمر اطلاعات تازه درباره انحصاری‌های آینده پلی استیشن که قرار است به رایانه شخصی بیایند، صحبت کرد. با واران گیم همراه باشید.

Hermen Hulst در این مصاحبه بیان داشت که سونی انتشار انحصاری خود را برای کنسول‌های قبل و نسل جدید در اولویت قرار داده است. در این بین بازی‌های بیشتری هم برنامه ریزی شده که برای رایانه شخصی پورت شوند.

بازی Horizon: Zero Dawn سه سال پس از انتشار نسخه پلی استیشن ۴، برای رایانه شخصی انتشار پیدا کرد. در سوی دیگر بازی Days Gone طی مدت زمان کوتاه پس از عرضه نسخه پلی استیشن، به رایانه شخصی آمد.

آقای Hulst افزود که تیم پلی استیشن سونی قصد دارد فاصله بین نسخه رایانه شخصی و انحصاری‌ها کمتر از دو سال باشد. این یعنی انحصاری‌های آینده پلی استیشن ۵ در مدت زمان کوتاهی به نسخه رایانه شخصی خواهند رسید.

ایشان اضافه کردند که سونی بخشی از تعهد کاری خود را ارائه محتوا انحصاری برای کاربران می‌داند. Hermen Hulst می‌گوید برای سونی اهمیت دارد که بازیکنان از پلتفرمی فوق العاده بهره ببرند. اخیرا این شرکت ژاپنی Nixxes را خریداری کرد و گفته شده هدف از آن انتشار پورت‌های بیشتر برای رایانه شخصی است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت چه عناوین دیگری را به فهرست اضافه خواهد کرد. پیشتر تایید شد که بازی uncharted 4 انحصاری پلی استیشن ۴ در حال پورت برای رایانه شخصی است. این موارد نشان می‌دهند که سونی برنامه جدی برای عرضه انحصاری‌های خود روی رایانه شخصی دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *