اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Sifu در افتتاحیه گیمزکام اعلام منتشر خواهد شد

در رویداد افتتاحیه گیمزکام که به عنوان Gamescom Opening Night Live شناخته می‌شود، قرار است شاهد انتشار اخباری از عناوین آینده باشیم و یکی از این عنوان‌ها چیزی نیست جز بازی Sifu. با واران گیم همراه باشید.

طبق اعلام صفحه توییتر بازی Sifu، قرار است در رویداد افتتاحیه گیمزکام شاهد انتشار اخباری پیرامون آن باشیم. SloClap اخیراً در توییتر تأیید کرد که عنوان اکشن کونگ فو بعدی آنها Sifu در مراسم افتتاحیه Gamescom حضور خواهد داشت. توسعه دهنده وعده نمایش جدید در این رویداد داده که پیش از پایان تابستان به علاقمندان ارائه خواهد شد.

بازی‌های مختلف دیگری هم برای Gamescom Opening Night Live، که در ۲۵ آگوست برگزار خواهد شد، در چند روز گذشته تأیید شدند، از جمله آنها باید به Saints Row ،Call of Duty: Vanguard ، LEGO Star Wars: The Skywalker Saga و غیره اشاره داشت. این نمایش دو ساعت طول خواهد کشید و در مجموع شامل بیش از ۳۰ نمایش خواهد شد.

انتظار داریم در این افتتاحیه شاهد معرفی بازی‌های جدید هم باشیم و استودیو SloClap تنها سازنده‌ای نخواهد بود که اطلاعاتی از اثر جدید خود ارائه می‌دهد. Sifu یک بازی اکشن کونگ فو هیجان انگیز است که پس از رونمایی توانسته موردتوجه قرار گیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *