اخبار بازی

پچ جدید بازی Resident Evil Village ایرادات گرافیکی نسخه PC را رفع می‌کند

مطابق اعلامیه اکانت رسمی رزیدنت اویل در توئیتر قرار است فردا پچ جدید بازی Resident Evil Village برای نسخه PC بازی منتشر شود. این پچ ایرادات مربوط به ایجاد احتلال در عملکرد CPU برخی سیستم‌ها و همچنین مشکلات گرافیکی را رفع می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

اوایل سال میلادی جاری بازی Resident Evil Village روانه بازار شد و توانست نظرات مثبت منتقدان و همچنین اقبال مخاطبان را به خود جلب کند. این بازی در کنار نسخه جدید مجموعه Monster Hunter تاثیر بسزایی روی میزان درآمد کپکام در سال ۲۰۲۱ میلادی داشته‎‌‌اند. البته این بازی نیز مانند هر محصول دیگری خالی از ایراد نبود و نسخه PC بازی کمی در بخش فنی ضعیف ظاهر شد. از زمان عرضه بازی سازندگان در تلاش بودند با انتشار پچ‌ها و یافتن ایرادات بازی، اقدام به رفع آن‌‌ها کنند و ظاهرا پچ بعدی بازی نیز آماده شده‌است.

مطابق اطلاعیه رسمی اکانت رزیدنت اویل در توئیتر قرار است فردا پچ جدید بازی Resident Evil Village برای نسخه PC بازی منتشر شود. این پچ ایرادات مربوط به عملکرد CPU برخی سیستم‌ها هنگام اجرا بازی و همچنین ایرادات گرافیکی بازی را رفع کند. جزئیات زیادی درباره عملکرد دقیق این پج در دسترس نیست و انتظار می‌رود هم زمان با انتشار پچ، سند رسمی و دقیق مربوط به آن نیز منتشر شود. این پچ تکمیل کننده بهبودهایی است که پچ قبلی بازی اعمال کرده بود.

Resident Evil Village هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *