اخبار بازی

تریلر گیم پلی نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding در گیمزکام به نمایش در می‌آید

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ اعلام کرد قرار است تریلر گیم پلی نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding به عنوان یکی از نمایش‌های شب افتتاحیه این رویداد پخش شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۱۹ محصول جدید استودیو کوجیما پروداکشنز به کارگردانی آقای کوجیما منتشر شد. Death Stranding از همان ابتدا معرفی بازی ناملموسی جلوه می‌کرد و این حس تا انتشار بازی با مخاطبان همراه بود. برخی آن را کسل کننده می‌دانستند و برخی دیگر ساعت‌ها زمان خود را در نقش Sam Porter Bridges صرف کردند. چند ماه پیش سازندگان از یک نسخه ویژه از بازی با پسوند Director’s Cut رونمایی کردند. این نسخه ویژه دارای محتوا‌های جدید و اضافی نسبت به نسخه اصلی و قرار است حدود یک ماه دیگر برای PS5 منتشر شود و انتظار می‌رود نمایش‌ها و تریلرهای بیشتری از بازی ببینیم.

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ در اکانت توئیتر خود اعلام کرد قرار است شب افتتاحیه رویداد امسال نگاهی دقیق و جامع به گیم‌پلی بازی Death Stranding Director’s Cut داشته باشد و در واقع تریلر گیم پلی نسخه Director’s Cut بازی Death Stranding در رویداد گیمزکام به نمایش در می‌آید. همه مخاطبان گیم از رابط نزدیک و صمیمی آقای کوجیما با جف کیلی مطلع هستند و تا به چندین تریلر از بازی‌‎های آقای کوجیما در رویدادهایی که آقای کیلی میزبان آن هستند.، پخش شده‌است.

بازی Death Stranding Director’s Cut دوم مهر ماه (۲۴ام سپتامبر) برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *