اخبار بازی

343 قصد تاخیر مجدد Halo Infinite را داشت، اما منصرف شد

به گفته‌ی جوزف استیتن (Joseph Staten)، کارگردان خلاق ارشد ۳۴۳، با وجود این که صحبت‌هایی در مورد تعویق مجدد Halo Infinite انجام شده بود، ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) تصمیم گرفت که به عرضه‌ی بازی در تعطیلات سال جاری متعهد باشد.

همان‌طور که می‌دانید، استودیوی ۳۴۳ اخیراً اعلام کرد که Halo Infinite در زمان انتشار از حالات کوآپ داستانی و Forge برخوردار نخواهد بود و هر دوی آن‌ها در ماه‌های پس از عرضه، به بازی اضافه می‌شوند. طرفداران زیادی به این بیانیه واکنش مثبتی نشان ندادند و از عدم تعویق دوباره‌ی انتشار بازی در جهت کامل شدن آن برای یک عرضه‌ی بی نقص، متعجب شدند.

ظاهراً این موضوع در تیم ۳۴۳ نیز مورد بحث قرار گرفته بود. چنان که در جدیدترین ویدیوی به‌روزرسانی Halo Infinite، جوزف استیتن اظهار کرد که اگرچه صحبت‌هایی در مورد تاخیر مجدد بازی برای انتشار آن همراه حالات کوآپ داستانی و Forge انجام شد، اما این تیم در نهایت با تاخیر دوباره، مخالفت کرد و در عوض تصمیم گرفت که از ماهیت سرویس محور بازی برای عرضه‌ی محتوای ذکر شده طی ماه‌های پس از انتشار Halo Infinite، استفاده کند. استیتن در این باره گفت:

ما در مورد انجام این کار صحبت کردیم. اما در نهایت به این نقطه رسیدیم که Halo Infinite یک بازی سرویس محور است؛ بنابراین هرگز از نظر محتوا به معنای واقعی کامل نخواهد شد. منظورم این است که این بازی فصل به فصل پیشرفت می‌کند. برای این که یک ماجراجویی‌ را آغاز کنید، به یک لحظه یا نقطه‌ برای شروع نیاز دارید و برای ما، عرضه‌ی بازی آن نقطه‌ی شروع است.

بنابراین با توجه به این که مدت‌ها روی این بازی کار می‌کردیم و طرفداران ما مدت‌ها منتظر این بازی بودند، تصمیم گرفتیم که انتشار آن را با تاخیر مواجه نکنیم. در واقع با بخش داستانی تک‌نفره و اولین فصل بخش چندنفره‌ی رایگان، بازی در شرایط بسیار خوبی برای عرضه تعطیلات ۲۰۲۱ قرار دارد و دیگر نمی‌خواهیم تاخیری را در دستور کار خود داشته باشیم. ما کار Halo Infinite را با عرضه‌ی بازی شروع و با پیشرفت فصل به فصل ادامه می‌دهیم.

Halo Infinite

در مورد زمان انتشار Halo Infinite، هنوز هیچ تاریخ رسمی در این باره وجود ندارد. البته ۳۴۳ می‌گوید این بازی قطعا در سال جاری منتشر خواهد شد و تاریخ انتشار آن به زودی اعلام می‌شود. لازم به ذکر است که نمایش ایکس‌باکس در رویداد Gamescom برای فردا ۲۴ آگوست برنامه ریزی شده و انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری را طی این نمایش از Halo Infinite دریافت کنیم.

بازی Halo Infinite برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *