اخبار بازی

کوجیما پس از اجرا بازی 12Minutes به دنبال ساخت اثر ماجراجویی جدید است

بازی ۱۲Minutes شرکت Annapurna Interactive توانست بسیار مورد توجه قرار گیرد، یک اثر ماجراجویی معمایی که انتقادهای مثبتی را دریافت کرده و انتظار داریم که همچنان به موفقیت ادامه دهد. با واران گیم همراه باشید.

در بازی ۱۲Minutes که ستارگانی چون Daisy Ridley، James McAvoy و Willem Dafoe حضور داشتند، شما با تصمیم اشتباه ممکن است عواقب وحشتناکی را متوجه خود کنید. به تازگی هیدئو کوجیما خالق سری Metal Gear و Death Stranding، تصمیم گرفت به تجربه بازی ۱۲Minutes بپردازد.

طی چند ساعت گذشته، او چند بار توییت‌هایی در زمینه اجرا بازی ۱۲Minutes منتشر کرده و حتی به تشکر از شخصیت‌هایی چون Willem Dafoe پرداخت. در یکی از توییت‌ها او بیان کرد که با تجربه ۱۲Minutes تمایل پیدا کرده یک اثر ماجراجویی دیگر را توسعه دهد. بسیاری از طرفداران آثار کوجیما منتظر هستند تا شاهد معرفی یک عنوان جدید با سبک مورد اشاره از کوجیما باشند. زیرا توییت‌های اخیر او را اشاره به یک بازی دیگر آن هم در سبک ماجراجویی می‌دانند.

بزودی قرار است نسخه A Director’s Cut edition  بازی Death Stranding منتشر شود که در حقیقت برای پلی استیشن ۵ تدارک دیده شد. هیچ کس نمی‌داند پروژه بعدی کوجیما چیست و این ستاره بزرگ واران گیم چه برنامه‌ای برای اثر بعدی در سر می‌پروراند. همیشه دشوار بود که پروژه بعدی کوجیما را پیش بینی کنیم و بازی بعدی هم چنین است. بازی ۱۲Minutes در حال حاضر بر روی Xbox One ، Xbox Series X ، Xbox Series S و PC در دسترس است. مشترکین Xbox Game Pass می‌توانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *