اخبار بازی

نقدها و نمرات بازی Psychonauts 2 منتشر شدند

لحظاتی پیش نقدها و نمرات بازی Psychonauts 2 منتشر شدند که نشان از کیفیت بسیار بالا و عملکرد فوق‌العاده‌ی این بازی دارند.

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، تاخیرها و مشکلات پیاپی، تاریخ انتشار Psychonauts 2 تا حدود یک روز دیگر فرا خواهد رسید و طبق روال همیشگی، نقدها و نمرات این بازی نیز در وبسایت متاکریتیک منتشر شدند. این عنوان که توسط کمپین تامین سرمایه‌ی ابتدایی توسط استودیوی دابل‌فاین (Double Fine) وارد فاز تولید شده بود، بارها و بارها با مشکلات مالی روبرو شد تا در نهایت شرکت مایکروسافت با خریداری این استودیو، به این مشکلات پایان دهد.

به هر ترتیب، لحظاتی پیش اولین نقدها و نمرات این بازی منتشر شدند که نشان از حرکت هوشمندانه‌ی مایکروسافت در خرید این استودیوی خلاق دارند. این عنوان تا بدین لحظه موفق شده است تا با ۳۸ نقد به نمره‌ی متای بسیار عالی ۸۷ در کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس دست پیدا کند. همچنین، نمره‌ی متای این بازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی بر اساس ۲۵ نقد عدد ۸۹ را نشان می‌دهد. علاوه بر این، نمره‌ی این بازی در وبسایت معتبر اپن کریتیک نیز با ۶۷ نقد معادل ۸۸ است و ۹۸ درصد منتقدان تجربه‌ی آن را به سایرین پیشنهاد کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از نقدهای بازی را مطالعه کنید:

WellPlayed 10/10

Psychonauts 2 دقیقاً همان چیزی است که مدت‌ها منتظرش بودم. دابل فایل به طرز هوشمندانه‌ای مهر و امضای منحصربه‌فرد خود را در دل این بازی جای داده و آن را ارتقا بخشیده است. علاوه بر این، بخش داستانی بازی نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. در نهایت، این بازی برای من همانند یک نسخه‌ی درمانی تضمینی برای چشمان و گوشم بود و نباید برای تجربه‌ی آن درنگ کنید.

Easy Allies 9.5/10

لحظاتی وجود دارد که عناصر مختلف به طور ناگهانی با هم برخورد می‌کنند. گهگاه این لحظات می‌توانند عجیب و دراماتیک باشند. برای مثال، مواردی نظیر یک لوپ دیالوگی تکراری در بازی وجود دارند که سعی می‌کنند تا از دنیای بی عیب و نقص و درگیرکننده‌ی بازی دور شوید. اما بدون هیچ شکی ایرادهای فوق در مقایسه با دستاوردهای چشمگیر Psychonauts 2 هیچ جایی ندارند. البته، همیشه یک حس سخت گیرانه و بدبینانه به بازی‌هایی که نسخه‌های جدیدشان برای کنسول‌های جدید عرضه می‌شوند وجود دارد، اما Psychonauts 2 پرتویی از تخیل افسار گسیخته است که امیداورم موفق شود.

God is a Geek 9.5/10

Psychonauts 2 به طور کامل از بازی اصلی خود پیشی می‌گیرد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های چالش‌برانگیز استودیوی دابل فاین هستید، باید این عنوان را تجربه کنید.

GamingBolt 9/10

Psychonauts 2 از هر نظر بزرگتر، بهتر و بلندپروازتر از نسخه‌ی پیشین خود است.

GameSpot 9/10

در ظاهر، Psychonauts 2 جذاب، بلندپروازانه و پر جزئیات است. اما با این حال، نقطه‌ی قوت بازی نه به ظاهر و نه پلتفرمینگ و مبارزات آن مربوط نمی‌شود. این بازی لایه‌هایی پر تعداد از شخصیت پردازی را در خود جای داده است که به مبارزات عمق می‌دهد، به حسرت و ترس‌های شخصیت و بازی‌بازان معنا می‌بخشد و آن را خاص می‌سازد. داستان این بازی، احساسی، خنده دار و گاهی اوقات ویرانگر است. این بازی تقریباً از هر نظر یک دستاورد شگفت انگیز است و تسلط استودیوی دابل فاین در روایت، گیم‌پلی و خاص بودنش را به رخ می‌کشد. این بازی بهترین عنوانی است که این استودیو تاکنون خلق کرده است.

Gamer.nl 8.5/10

Psychonauts 2 شاید بهترین بازی پلتفرمر تاریخ نباشد، اما همانند نسخه‌ی اول سراسر خلاقیت است. هجوم به داخل مغز نه تنها خنده‌دار است، بلکه به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن با داستان بازی ارتباط می‌گیرد. جهانی سراسر رنگ و جذابیت به همراه ویژگی‌های مختلف در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا نسخه‌ی جدید Psychonauts را به یک دنباله‌ی ارزشمند تبدیل کنند.

Digital Trends 8/10

سبک روایت و داستان خیره کننده باعث شده‌اند تا بازی Psychonauts 2 به یکی از بازی‌های بزرگ سبک خود تبدیل شود.

VGC 8/10

وقفه‌ی طولانی مدت برای عرضه‌ی نسخه‌ی دوم یک بازی بسیار خطرناک است اما استودیوی دابل فاین نه تنها یک بازی درخور برای مجموعه‌ی خود را ساخته است، بلکه شخصیت‌های این مجموعه را در Psychonauts 2 به اوج خود می‌رساند. بدون تردید برنده‌ی این صحنه مایکروسافت است که با خرید دابل فاین می‌تواند سال‌های آینده‌ی خود را تضمین کند.

We Got This Covered 7/10

جهان Psychonauts 2 همانطور که انتظار داشتیم خلاقانه بوده اما سیستم پلتفرمینگ سه بعدی بازی همچنان همانند سابق است.

بازی Psychonauts 2

نمرات نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و اس بازی Psychonauts 2

Psychonauts 2

نمرات بازی Psychonauts 2 در وبسایت اپن کریتیک

بازی Psychonauts 2، روز آینده در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس  و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین، این عنوان به‌وسیله‌ی قابلیت بکوارد پلی‌استیشن ۵، بر روی این کنسول قابل اجرا خواهد بود و دارندگان سرویس ایکس باکس گیم‌پس نیز می‌توانند در زمان عرضه این بازی را تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *