اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی WWE 2K22 ماه مارس 2022 است

هر چند مطابق رسمی همیشگی مجموعه WWE 2K انتظار می‌رفت نسخه جدید پیش از پایان سال میلادی جاری روانه بازار شود اما، پس از اعتراضات و انتقادات متعدد از چندین نسخه قبلی، سازندگان تصمیم گرفتند تاریخ انتشار بازی WWE 2K22 را به ماه مارس سال آینده موکول کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

به نظر می‌رسد زمان زیادی است از دوره که مخاطبان زیادی منتظر تجربه نسخه جدید مجموعه WWE 2K بودند، می‌گذرد. این فرنچایز زمانی جزو برترین شبیه‌ سازهای ورزشی آرکید محسوب می‌شد و در میزان فروش و محبوبیت با امثال PES و FIFA رقابت می‌کرد اما، طی چند سال اخیر و بویژه هم زمان با آغاز نسل هشتم کنسول‌ها، روند رو به نزول مجموعه شروع شد و گیم‌پلی تکراری، باگ‌های فنی مختلف و گرافیگ قدیمی شده گریبان گیر این مجموعه و تیم سازنده‌اش شد و نسخه قبلی، WWE 2K 21 رکورد جدیدی را از نظر عملکرد ضعیف چه از نظر کسب نمره و چه از نظر میزان فروش ثبت کرد. پس از عرضه این بازی تصمیم سازندگان بر این شد تا مدت زمان بیشتری را صرف ساخت بازی کنند و با این زمان بیشتر مجموعه را به روزهای اوج خود بگذارنند. بازی WWE 2K22 اوایل اکسال با این تیزر معرفی شد و امروز بازه عرضه بازی مشخص شد.

تاریخ انتشار بازی WWE 2K22 در ماه مارس ۲۰۲۲ است. این بازه انتشار کمی برای مجموعه غیر معمول است و تقریبا همیشه سه ماه آخر هر سال میلادی نسخه جدید WWE 2K منتشر می‌شد. زمان دقیق انتشار یا پلتفرم‌های مقصد بازی هنوز معلوم نیست اما، به احتمالا قوی این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *