اخبار بازی

ارتقای نرخ فریم Assassin’s Creed Odyssey در کنسول های جدید

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) امروز خبری را منتشر کرده است که بی گمان برای آن دسته از طرفداران فرانچایز Assassin’s Creed که از کاربران کنسول‌های نسل جدید هستند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Odyssey، ساخته‌ی استودیوی یوبیسافت که عرضه‌ی آن به سال ۲۰۱۸ میلادی بازمی‌گردد، قرار است یک ارتقای رایگان نرخ فریم را دریافت کند. خبر خوب این است که لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید و درست از همین فردا، ۲ شهریور ماه (۲۴ اوت)، کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس، بازی مورد بحث را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند کرد.

گفتنی است که این ارتقای نرخ فریم ارتباطی با قابلیت FPS Boost مایکروسافت ندارد و در اصل یک بهینه‌ساز است که برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه خواهد شد. البته بازی Assassin’s Creed Odyssey، همچنان به لطف قابلیت بکوارد در کنسول‌های نسل جدید قابل بازی است.

این به‌روزرسان پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در حالی که بازی از طریق قابلیت بکوارد بر روی ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس و پلی‌استیشن ۵ اجرا می‌شود به آن اضافه می‌کند.

Assassin’s Creed Odyssey یکی از آن عناوینی است که پیوسته چشم انتظار ارتقای نرخ فریم آن به ۶۰ فریم بر ثانیه بوده‌ایم. البته بیش‌تر گمان می‌شد که این ارتقا توسط قابلیت FPS Boost صورت پذیرد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey، هم‌اکنون در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ قرار داد. همچنین مشترکین سرویس گوگل استادیا و کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

شما همراهان گرامی می‌توانید نقدها و نمرات بازی Assassin’ Creed Odyssey را با مراجعه به این نشانی مطالعه کنید. همچنین نقد و بررسی این بازی را نیز با کوشش سعید آقابابایی و با عنوان ‘یک ترکیب جادویی RPG + Assassin’s Creed‘ تهیه شده است.

منبع: PureXbox

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *