اخبار بازی

بازی آشپزشو منتشر شد | این‌بار یک آشپزی متفاوت را تجربه کنید

بازی «آشپزشو» اثر جدید استودیو بازی‌سازی پاییزان که در کارنامه خود بازی‌های پسرخوانده و باغ نگار را دارد منتشر شد.

همان‌طور که از نام این بازی پیداست، آشپزشو شما را در نقش یک آشپز قرار می‌دهد که می‌بایست خود را محک بزند. داستان بازی از این قرار است که شما موفق شده‌اید در یک مسابقه آشپزی در کنار یک آشپز معروف قرار بگیرید و با راهنمایی‌های او تلاش کنید تا برنده شوید.

بازی آشپزشو

از جمله ویژگی‌های آشپزشو می‌توان به انتخاب کاراکتر خانم و آقا، گرافیک با جزئیات، شخصی‌سازی محیط رستوران و ارتقای لوازم، تنوع در محیط و روان بودن گیم‌پلی اشاره کرد. آشپزشو سعی کرده با توجه به جزئیات مختلف در این سبک بتواند اثری متفاوت را به دست مخاطب برساند. اثری که ارزش تجربه بالایی داشته باشد و مخاطب بتواند مدت‌ها با آن درگیر شود.

نکته‌ای که در خصوص آشپزشو باید به آن اشاره کرد روایت داستان به موازات گیم‌پلی است که توسط دیالوگ‌های موجود بین کاراکتر اصلی و همان آشپز معروف شکل می‌گیرد و سبب می‌شود تا مراحل را با انگیزه بالاتری دنبال کنید.

تیم هنری آشپزشو با اضافه کردن آرت‌استایل‌های پویا و همین‌طور بخش شخصی‌سازی کاراکتر، روند بازی را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که به هیچ عنوان از تماشای بازی خسته نمی‌شوید و در طول بازی متوجه تنوع و جزئیات در میان مشتری‌های رستوران و همین‌طور سایر المان‌ها خواهید شد.

بازی آشپزشو

آشپزشو رفته رفته قرار است با انتشار بروزرسانی‌های مختلف به هدف نهایی تیم تولید خود برسد و بخش‌های جدیدی به آن اضافه شود. شما می‌توانید هم‌اکنون از طریق کافه‌بازار این بازی را دانلود کنید.

دانلود آشپزشو از کافه بازار

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *