اخبار بازی

شایعه: بازی بعدی استودیو NetherRealm مورتال کامبت 12 است

به گفته ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب نسخه جدید مجموعه فایتینگ مورتال کامبت بازی بعدی استودیو NetherRealm است و نسخه سوم Injustice اولویت بعدی این استودیو است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو ندررلم، سازنده مجموعه فایتینگ محبوب مورتال کامبت چند هفته پیش طی یک اطلاعیه اعلام کرد دیگر از مورتال کامبت ۱۱ پشتیبانی نخواهد کرد و اعضای استودیو تمرکز و انرژی خود را صرف پروژه بعدی استودیو خواهند کرد. با اعلام این خبر بسیاری از طرفداران بر این گمان بودند که منظور از پروژه بعدی، بازی Injustice 3 است. با توجه به اینکه طی چند سال اخیر این استودیو دائما به صورت نوبتی نسخه‌های جدیدی از این دو مجموعه را روانه بازار کرده‌است و گزارش‌هایی که در این باره منتشر می‌شد نیز مهر تاییدی بر این گمانه زنی‌ها بود. البته آقای جف گراب، ژورنالیست و اینسایدر مشهور نظر دیگری دارد.

آقای گراب در تازه‌ترین قسمت برنامه Grubbsnax مدتی را صرف شرکت WB Games و استودیوهای زیر مجموعه آن کرد و به گفته ایشان بازی بعدی استودیو NetherRealm مورتال کامبت ۱۲ است. و دلیل اصلی این تصمیم، شرایط ناشر و وقایعی است که در شرکت در حال رخ دادن است.

از مدت‌ها قبل شرایط ویژه‌ای در شرکت WB Games حاکم است و احتمال می‌رود بسیاری از استودیوهای زیر مجموعه شرکت و امتیاز بازی‌های مختلف به فروش گذاشته شود. یکی از استودیوهایی که شایعه بود قرار است فروخته شود، NetherRealm بود که البته بعدا این شایعات تکذیب شد. از آن جایی که ممکن است لایسنس استفاده از ابر قهرمان‌های DC نیز فروخته یا برای مدتی واگذار شود، ترجیح ناشر بر این است که استودیو خود را درگیر پروژه‌ای که نیاز به لایسنس دارد، نکند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *