اخبار بازی

آمار کاربران استیم بازی Hollow Knight به بیش از 12 هزار نفر رسید

پس از گذشت ۴ سال از عرضه محصول جدید استودیو Team Cherry، این بازی توانست رکورد جدیدی را در تعداد کاربران خود روی پلتفرم استیم به ثبت برساند. آمار کاربران استیم بازی Hollow Knight به بیش از ۱۲ هزار نفر رسید. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

محصول جدید استودیو Team Cherry، عنوان Hollow Knight سال ۲۰۱۷ عرضه شد و مخاطبان را در دنیای از پادشاهی‌های ویران شده حشرات و قهرمانان نامتعارف و دوست داشتنی قرار داد. این بازی از همان بدو انتشار به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل در نسل هشتم کنسول‌‎های بازی شناخته می‌شد و کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های مختلف، تحسین و تمجید منتقدان و استقبال کم‌ نظیر مخاطبان از بازی گواهی بر موفقیت چشمگیر بازی بود. طراحی گیم‌پلی این بازی و جاه طلبی تیم سازنده آن به منبع الهام بسیاری از سازندگان در ژانر Metroidvania بدل شد.

اکنون ۴ سال از عرضه بازی می‌گذرد اما، ظاهرا قرار نیست مخاطبان به راجتی از تجربه این بازی و فائق آمدن بر چالش‌های جدید دست بکشند. به گزارش وبسایت SteamDB آمار کاربران استیم بازی Hollow Knight طی هفته گذشته به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده‌است. به صورت دقیق‌تر باید گفت این آمار ۱۲۸۹۱ نفر است. پیش از ثبت این رکورد طی سال‌های گذشته چندین بار آمار کاربران هم زمان بازی بالای ۱۰ هزار نفر رسیده بود.

شاید یکی از نقاط مبهم این رکورد جدید، دلیل آن باشد معمولا در زمان معرفی دنباله این عنوان به صورت ناگهانی استقبال از بازی افزایش می‌یابد و مخاطبان سعی می‌کنند خود را آماده تجربه نسخه جدید کنند. از دلایل دیگر می‌تواند رایگان شدن بازی برای مدت محدود یا تخفیف‌های وسوسه برانگیز باشد. لازم به ذکر است هیچ یک از این موارد درباره Hollow Knight صدق نمی‌کند و مشخص نیست دلیل این افزایش آمار چیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *