اخبار بازی

بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود

۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) بار دیگر برنامه دارد تا بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite را در قالب بتا در دسترس بازی‌بازان قرار دهد. این بار علاوه بر تمام محتوای بتای قبلی، قرار است شاهد حالت‌های Big Team Battle و ۴v4 هم می‌شود.

اولین بتای Halo Infinite موفقیت بزرگی برای تیم ۳۴۳ اینداستریز بود. بازی‌بازان و طرفداران Halo واکنش‌های بسیار مثبتی به این بتا و بخش چندنفره‌ی Infinite داشتند. البته طبق وعده‌های قدیمی ۳۴۳ اینداستریز قرار بود شاهد بتاهای بیشتری پیش از عرضه‌ی بازی کامل باشیم. هم‌چنین قرار بود که بتاهای بعدی بزرگ‌تر و پرمحتواتر باشند. پس با این اوصاف می‌توان انتظار چه نوع محتوایی را از بتای بعدی Halo Infinite داشت؟

در یک به‌روزرسانی جدید از روند توسعه‌ی Halo Infinite، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که بتای جدید Halo Infinite شامل تمام محتوای بتای قبلی خواهد شد. اما علاوه بر این قرار است شاهد دو حالت بازی جدید در قالب ۴v4 و Big Team Battle باشیم. ضمنا اعلام شد که در این بتا قرار است شاهد دعوت از بازی‌بازان بیشتری باشیم. به نظر می‌رسد که ۳۴۳ اینداستریز نسبت به بازی خود اعتماد به نفس داشته و دوست دارد تا بازی‌بازان بیشتری پیش از عرضه آن را تجربه کنند. البته باید گفت که هنوز تاریخ عرضه‌ی این بتا دقیقا مشخص نیست.

در این به‌روزرسانی شاهد در دسترس قرار گرفتن اخبار مهم دیگری در مورد Halo Infinite بودیم. برای مثال مشخص شد که بازی در هنگام عرضه فاقد حالت‌های Forge و کوآپ داستانی خواهد بود و این دو در فصل دوم و سوم بازی به آن اضافه خواهند شد. بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۱ بر روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. مثل تمام انحصاری‌های مایکروسافت، این بازی هم از روز اول بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *