اخبار بازی

Mortal Kombat 12 احتمالا بازی بعدی استودیو ندررلم خواهد بود

پس از انتشار خبر پایان پشتیبانی از بازی Mortal Kombat 11، بسیاری از بازی‌بازان در مورد عنوان بعدی استودیوی ندررلم (NetherRealm Studios) به بحث و گفتگو پرداختند. طبق برنامه‌ی زمانی انتشار بازی‌های این استودیو، نسخه‌ی بعدی Injustice باید پروژه‌ی بعدی این توسعه‌دهنده باشد، اما اگر ادعا‌های اخیر جف گراب (Jeff Grubb)، اینسایدر و خبرنگار فعال صنعت بازی، صحت داشته باشند، معرفی بازی بعدی ندررلم قطعاً طرفداران آی‌پی‌های DC را ناامید خواهد کرد.

جف گراب اخیراً در بخشی از قسمت جدید برنامه‌ی GrubbSnax به پروژه‌ی بعدی استودیوی ندررلم اشاره کرد و توضیحاتی را در مورد آن ارائه داد. طبق صحبت‌های گراب، اگرچه همه انتظار دارند که بازی بعدی این استودیو Injustice 3 باشد، اما ظاهراً واقعیت قضیه چیز دیگری است. گراب می‌گوید که هنوز وضعیت شرکت وارنر برادرز (Warner Bros) مشخص نیست و در آینده همچنان احتمال فروش استودیو‌های این ناشر از جمله ندررلم وجود دارد.

به همین خاطر، وارنر برادرز قصد دارد تا به جای صرف هزینه بر روی لایسنس‌های DC و پشتیبانی از عنوانی که احتمال دارد استودیوی سازنده‌ی آن در آینده فروخته شود، تمرکزش را بر روی آی‌پی‌هایی که مالکیت آن‌ها را در اختیار دارد، بگذارد. در این مورد، یعنی به جای کار بر روی Injustice 3، وارنر برادرز بر روی Mortal Kombat 12 تمرکز خواهد کرد؛ عنوانی که این ناشر صاحب آن بوده و فروشش تضمین شده است. با این حال، در نظر داشته باشید که اگرچه گراب در مورد ساخت Mortal Kombat 12 چیز‌هایی شنیده، اما به طور کامل مطمئن نیست.

اگرچه صحبت‌های گراب منطقی به نظر می‌رسند، اما از طرف دیگر، سرمایه گذاری وارنر بر روی آی‌پی Injustice و تولید پروژه‌هایی مانند انیمیشن Injustice و کمیک Injustice: Year Zero، ادعای گراب را نقض می‌کند. پس مثل همیشه توصیه می‌کنیم که این گونه اطلاعات تایید نشده را تنها به عنوان شایعه در نظر گرفته و تا انتشار اخبار رسمی صبر کنید.

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ Injustice 3 یا Mortal Kombat 12؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *