اخبار بازی

قصه رابرت هاوس، نابغه نیو وگاس، از بازی Fallout: New Vegas

با قسمت جدیدی از سری آیتم آقای راوی بازگشته‌ایم؛ در قسمت جدید به مهم‌ترین شخصیت‌ بازی Fallout: New Vegas یعنی رابرت هاوس پرداخته‌ایم که Lore و پایه‌های روایتی دنیای بازی حول آن شکل گرفته‌اند.

در این سری آیتم قصد داریم Lore بازی‌های بزرگ را مورد بررسی قرار دهیم و آن‌ها را بشکافیم. قصد ما این است که به داستان‌های جانبی و یا پیشینه‌هایی بپردازیم که در خط اصلی داستان وجود ندارند و یا اگر وجود دارند، به طور کامل به آن‌ها پرداخته نشده‌اند. نگران نباشید به بازی‌های محبوب شما نیز خواهیم پرداخت، مطمئناََ در آینده شاهد بازی‌های محبوب خود در این سری خواهید بود، اما ممکن است با درک عمیق‌تر داستان بازی‌های دیگر نیز به سمت آن‌ها جذب شوید، آثاری که ممکن است با آن‌ها ارتباط عمیقی برقرار نکرده باشید.

فرنچایز Fallout شامل شخصیت‌های به یاد ماندنی زیادی می‌شود، اما شاید بتواند رابرت هاوس را یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های این سری دانست که در Fallout: New Vegas نقش کلیدی را ایفا می‌کرد. هاوس یک نابغه‌ی محض بود که در تمامی اتفاقات و جزئیات داستانی بازی نقش محوری را ایفا می‌کند. شاید نقل قول زیر از سمت وی، اهمیت وی را توصیف کند:

تا زمانی که به سن ۳۰ سالگی رسیدم، ۳۰ بار میلیاردر شده بودم. واقعا فکر کردی که می‌گذارم یک تازه به دوران رسیده ملک و دارایی خودم را به من باج بدهد؟ من یک امپراطوری بزرگ اقتصادی را بنا نهادم. برای دو قرن به دنبال چیپست پلتینوم بودم. این اختراع من است و باید تحت مالکیت من باشد. بنابراین یک پیک خوب باشد و چیپست را به من برسان.

دانلود

شما می‌توانید از اینجا قسمت قبلی آقای راوی را مشاهده کنید که به قصه لثوی شاه‌کُش از The Witcher اختصاص داشت.

نظر شما در مورد این آیتم جدید چیست؟ ترجیح می‌دهید در آینده به چه بازی‌هایی بپردازیم؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *