اخبار بازی

شرکت بانجی از نام فصل ۱۵ بازی Destiny 2 رونمایی کرد

شرکت بانجی (Bungie) که این روزها اطلاعات زیادی را پیرامون فصل ۱۵ بازی Destiny 2 عرضه می‌کند، امروز هم دست به کار شد و نام آن را در پیامی به اطلاع هواداران رساند.

اگر از طرفداران بازی Destiny 2 باشید، قطعا در جریان هستید که فصل ۱۵ این عنوان در راه است و اواخر این ماه در اختیار افراد قرار می‌گیرد. بازی‌بازان به وسیله‌ی این فصل قرار است به محتویات فراوانی دسترسی داشته باشند و از آن‌ها لذت ببرند. چندی پیش اطلاعات جالبی از این فصل منتشر شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

حال استودیوی بانجی امروز پیامی را در حساب رسمی توییتر خود در دسترس قرار داد. در جریان این پیام، مطلع شدیم که فصل ۱۵ این اثر با نام Season of the Lost عرضه خواهد شد. این اتفاق قرار است تنها ۴ روز دیگر و در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ (۲۴ آگست ۲۰۲۱ میلادی) رخ دهد. به نقل از سازندگان، هنوز از برخی محتویات این بازی رونمایی نشده است و بازی‌بازان خود باید به کشف آن‌ها بپردازند. به نظر می‌رسد که این فصل بتواند نسبت به فصول گذشته به جایگاه بسیار بالاتری برسد.

Destiny 2 از سری عناوین مهیج در سبک‌های اکشن و تیراندازی است که اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی در دسترس قرار گرفت. قابل ذکر است که دو شرکت بانجی و اکتیویژن (Activision) به ترتیب وظیفه‌ی تولید و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند. این بازی هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس قابل تجربه است.

گفتنی است که دو شرکت بانجی و اکتیویژن (Activision) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند. این دو شرکت تا این جای کار با همکاری یک دیگر توانسته‌اند به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی فراوانی را برای این بازی منتشر کنند. فصول گوناگون نیز بخشی از پشتیبانی‌های خوب این دو به شمار می‌رود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *