اخبار بازی

بازی Wild انحصاری پلی استیشن منتشر نخواهد شد

در اواسط دهه پیشین بود که سونی بازی Wild را به عنوان یک اثر ماجرایی و جهان باز برای کنسول پلی استیشن ۴ معرفی کرد. اما به تازگی مشخص شد خبری از انتشار آن نیست و کنسل شد. با واران گیم همراه باشید.

توسعه بازی مورد اشاره برعهده استودیو Wild Sheep قرار داشت و در سال ۲۰۱۴ طی رویداد اختصاصی سونی آن را به نمایش گذاشت. نکته جالب اینجا بود که میشل انسل سازنده  Rayman و Beyond Good & Evil، کارگردانی آن را برعهده داشت، اما متاسفانه وی سال ۲۰۲۰ از صنعت کناره گیری کرد.

سونی حتی در Paris Games Week سال ۲۰۱۵ مجددا نمایشی از آن را به اجرا درآورد. در بازی Wild نقش یک shaman را برعهده داشتند و می‌توانند حیوانات را کنترل کرده و در دنیای وسیع ماقبل تاریخ آن از خدایان برای حل مسائل کمک گیرند.

حال به گزارش وب سایت یوروگیمر با کناره گیری میشل انسل از صنعت این بازی نیز کنسل شد. گذشته از آن جف گراب هم تایید کرده که این عنوان دیگر در دست ساخت نیست و علاقمندان نباید منتظر انتشار آن باشند.

زیرا با رفتن کارگردان بازی، تیم نیز دست از پروژه برداشته و انتظار داریم بزودی عناوین دیگری توسط استودیو Wild Sheep توسعه پیدا کند. ناگفته نماند که میشل انسل در هنگام بازنشستگی اعلام کرد که مراحل ساخت این بازی به خوبی پیش رفته و مشکلی وجود ندارد. بنابراین جای تعجب دارد که شاهد کنسل شدن پروژه هستیم. سونی و  Wild Sheep رسما به این موضوع واکنش نشان ندادند و باید منتظر ماند تا برنامه آینده آنها مشخص شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *