اخبار بازی

استودیوی Machine Games در حال توسعه‌ی عنوانی جدید است

بسیاری از ما استودیوی مشین گیمز (Machine Games)، را با سری Wolfenstein جدید می‌شناسیم. آن‌ها در حال کار بر روی یک عنوان AAA جدید هستند. در آگهی استخدامی که توسط این استودیو منتشر شده، این موضوع به چشم می‌خورد.

استودیوی مشین گیمز با احیای سری ریبوت Wolfenstein، خون تازه‌ای در رگ‌های این سری کلاسیک دمید و توانستند عناوین موفقی را منتشر نمایند. در لیست استخدامی‌های این استودیو به تازگی نیازمندی‌هایی برای توسعه‌ی یک بازی چند نفره‌ی جدید AAA درج شده که می‌تواند یک دنباله برای Wolfenstein باشد.

پیش از این، Exputer یک لیست شغلی جدید برای استخدام یک برنامه نویس هوش مصنوعی در وب سایت مشین گیمز پیدا کرد. در توضیحات لیست شغلی درج شده بود که به دنبال یک برنامه نویس متوسط ​​یا ارشد هوش مصنوعی، برای پیوستن به تیم مشین گیمز هستند تا به آن‌ها کمک کند تا بازی بعدی AAA خودشان را توسعه دهند. همچنین لازم به ذکر است که لیست‌های شغلی دیگر در وب سایت، از عبارت “عناوین آینده‌ی AAA ما” استفاده شده، اما اولویت اصلی بر روی یک عنوان AAA در حال توسعه است که هم اکنون مشغول کار بر روی آن هستند. بنا بر شایعاتی که قبلا منتشر شده بود احتمال دارد عنوان دیگری که در آینده مشغول کار بر روی آن شوند نسخه‌ی جدیدی از سری ایندیانا جونز باشد.

در صورتی که قبلا تجربه‌ی هیچ کدام از عناوین سری Wolfenstein را نداشته‌اید، می‌توانید نقد و بررسی آخرین بازی Wolfenstein 2 توسط وب سایت واران گیم را از اینجا بخوانید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *