اخبار بازی

استودیوی تکلند در حال کار بر روی یک نقش‌آفرینی AAA جدید است

با توجه به چند آگهی شغلی پست شده در وب‌سایت رسمی تکلند (Techland)، به نظر می‌رسد که این استودیو در حال توسعه‌ی یک نقش‌آفرینی اکشن جهان باز AAA است.

اخیرا، آگهی‌های شغلی مبنی بر جذب یک مصور سه‌ بعدی ارشد و یک طراح ماموریت‌های ارشد، در وب‌سایت استودیوی لهستانیِ تکلند پست شدند. در توضیحات مربوط به نیروی مورد نیاز برای طراح سه‌ بعدی نوشته است که مسئولیت اصلی طراح، ایجاد مدل‌های سه بعدی برای عنوان بزرگ بعدی این استودیو خواهد بود. این شرکت همچنین از داوطلب می‌خواهد که حداقل ۵ سال سابقه در ایجاد مدل‌های سه بعدی با استفاده از ۳DsMax یا Blender برای پروژه‌های AAA داشته باشد. بنابراین، به نظر می‌رسد که بازی آینده‌ی تکلند، یک عنوان بزرگ و احتمالا AAA است.

تکلند

آگهی شغلی دوم به ما اطلاعات بیشتری را در مورد سبک این بازی AAA می‌دهد. طبق الزامات آگهی جذب طراح ماموریت‌ها، این شرکت اشاره کرده است که از نامزد انتظار دارد تفاوت بین روایت و لایه‌ی گیم‌پلی در بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن جهان باز را بشناسد. از این رو، می‌توان نتیجه گرفت که بازی جدید تکلند می‌تواند یک عنوان اکشن جهان باز با تجربه‌ای مبنی بر روایت باشد. از آنجایی که این آگهی مربوط به جذب طراح ارشد ماموریت (Quest) است و ماموریت‌های بازی Dying Light نیز Quest نامیده می‌شوند، می‌توان فرض کرد که این شرکت روی قسمت دیگری از این مجموعه کار می‌کند.

تکلند

علاوه بر این، آگهی شغلی پست شده تأکید می‌کند که یکی از وظایف معمول داوطلب کار مکرر با تیم روایت است و از داوطلب می‌خواهد که تجربه‌ی ایجاد روایت برای بازی‌ها را داشته باشد. با توجه به این خواسته‌ها، به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد بیش از هر چیز دیگری بر جنبه‌های روایی بازی آینده‌ی خود تمرکز کند. همچنین این آگهی به استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین (Unreal Engine) به جای موتور C-Engine که برای ساخت Dying Light 2 استفاده شده است، اشاره می‌کند.

در حالی که آگهی‌های شغلی قبلی تکلند که حدود ۲ ماه پیش با نام بردن از بازی Dying Light 2 پست شده بودند، آگهی‌های جدید از برچسب هیچ عنوانی برخوردار نیستند. بنابراین، به جرات می‌توان گفت که این عنوان یک بازی کاملا جدید است که تکلند روی آن کار می‌کند و نمی خواهد دیگران از آن مطلع شوند.

تکلند

چندین احتمال وجود دارد که این آگهی‌های شغلی به Dying Light 3 ربط داشته باشند. البته عرضه‌ی یک عنوان و مجموعه‌ی کاملاً جدید از تکلند نیز هیجان انگیز خواهد بود. با این حال، توجه داشته باشید که این اطلاعات غیر رسمی هستند و هنوز توسط سازنده رد یا تایید نشده‌اند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا تکلند پس از عرضه‌ی Dying Light 2 مستقیما به سراغ ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ای جدید خواهد رفت؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *