اخبار بازی

آپدیت جدید بازی DOOM Eternal حالت Horde را به بازی اضافه می‌کند

آپدیت جدید بازی DOOM Eternal یا همان آپدیت ۶.۶۶ قرار است حالت Horde که از مدت‌ها قبل معرفی شده بود را به بازی اضافه کند. این آپدیت همچنین تغییراتی روی حالت Battlemode اعمال می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال گذشته نسخه جدید مجموعه شوتر کلاسیک دووم منتشر شد و با توجه به نحوه پایان بندی بازی و عرضه دو بسته گسترش دهنده داستانی برای آن، می‌توان گفت ماجراها و نبردهای شخصیت Doom Slayer حداقل برای مدتی به پایان رسیده‌است. البته این بدان معنا نیست که سازندگان این مجموعه را به طور کلی رها کرده‌اند و اعضای استودیو id software همچنان مشغول ساخت و انتشار آپدیت‌ها و تولید محتواهای جدید برای بازی، بویژه برای بخش آنلاین آن هستند. چندی پیش تغییراتی که سازندگان قصد دارند با آپدیت جدید روی بازی اعمال کنند، مشخص شد.

آپدیت جدید بازی DOOM Eternal با همان آپدیت ۶.۶۶ (این آپدیت بعدی پس از ۶.۶۰ است.) قرار است حالت Horde که سازندگان از مدت‌ها قبل معرفی کردند را به بازی اضافه کند. در این حالت بازیکن باید به صورت تک نفره در مقابل موج‌های مختلفی از دشمنان مقاومت کند و آن‌ها را از بین ببرد. این آپدیت همچنین قرار است تغییرات و بهبودهایی روی بخش Battlemode نیز اعمال کند، بدین صورت که ایرادات سیستم matchmaking را رفع می‌کند و همچنین یک مپ جدید به نام Stronghold نیز به این بخش اضافه می‌شود. در پایان نیز چندین Master Level با این آپدیت به بازی اضافه خواهند شد.

DOOM Eternal هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One، گوگل استدیا، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *