اخبار بازی

بازی Halo Infinite به هنگام عرضه شامل Forge نخواهد بود

این طور که به نظر می‌رسد بازی Halo Infinite به هنگام عرضه شامل کوآپ داستانی و حالت Forge نخواهد بود. کوآپ داستانی در فصل دوم بازی و Forge هم در فصل سوم به بازی اضافه خواهند شد.

Halo Infinite بالاخره امسال منتشر خواهد شد. اما ظاهرا در روز عرضه از برخی از ویژگی‌های بازی خبری نیست. در حال حاضر استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) سخت مشغول کار بر روی این بازی است تا از عرضه‌ی آن در سال جاری اطمینان حاصل کند. با این حال آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که بر روی مهم‌ترین ویژگی‌ها و بخش‌های بازی تمرکز کنند و عرضه‌ی برخی از محتوای آن را به آینده موکول کنند. به این ترتیب Halo Infinite به هنگام عرضه شامل حالت‌های کوآپ داستانی و Forge نخواهد بود. جوزف استیتن (Joseph Staten) از ۳۴۳ اینداستریز در این باره گفت:

متاسفانه، در حالی که بر روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی با کیفیت در هنگام عرضه متمرکز هستیم، تصمیم گرفته‌ایم که کوآپ داستانی را کمی به تاخیر بیاندازیم. اولویت شماره‌ی یک ما این است که هر چیزی که عرضه می‌کنیم در بالاترین کیفیت ممکن باشد. چه بر روی ایکس‌باکس و چه بر روی رایانه‌های شخصی. در حالی که به این تجربه‌ها، کوآپ داستانی و Forge، نگاه می‌کردیم متوجه شدیم که آن‌ها آماده‌ی عرضه با سایر بخش‌های بازی نیستند. به عنوان یک استودیو، دوست نداریم چیزی که آماده نیست را در اختیار بازی‌بازان قرار دهیم.

با این حال باید گفت که ذات Halo Infinite به عنوان یک بازی سرویس‌محور، باعث شده تا Forge و کوآپ داستانی به بخشی از محتوای پس از عرضه‌ی آن تبدیل شوند. استیتن می‌گوید که برنامه‌ی فعلی انتشار کوآپ در فصل دوم و Forge در فصل سوم بازی است. طبق شایعات این به معنای ماه نوامبر خواهد بود. اما فعلا هیچ چیز قطعی نیست. سه روز دیگر قرار است شاهد کنفرانس مایکروسافت در Gamescom باشیم. پس شاید آن موقع اطلاعات بیشتری از بازی فاش شوند.

بازی Halo Infinite در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان در دست توسعه است و در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *