اخبار بازی

Vanguard در رویداد Gamescom منتشر خواهد شد

جف کیلی اخیراً تایید کرد که تریلری از گیم‌پلی یکی از مراحل کمپین بازی Call of Duty: Vanguard در شب افتتاحیه‌ی رویداد Gamescom 2021 منتشر خواهد شد.

در طول هفته‌ی گذشته، بارها شاهد اعلام حضور نمایش‌هایی از بازی‌های مختلف در شب افتتاحیه یا همان Opening Night Live رویداد Gamescom 2021 بوده‌ایم. هر روز نیز به تعداد این نمایش‌ها افزوده شده و یا بازی‌های حاضر در شب افتتاحیه‌ی این رویداد معرفی می‌شوند تا در نهایت، شاهد یک برنامه‌ی پرفشار باشیم. این برنامه‌ی زنده که حدود ۲ ساعت و نیم به همراه پیش‌نمایشش به طول خواهد انجامید، میزبان بیش از ۳۰ نمایش از بازی‌های مختلف خواهد بود و با نزدیک شدن به تاریخ آغاز رویداد، مجری و تهیه کننده‌ی آن یعنی جف کیلی (Geoff Keighley) توضیحات جدیدی را در مورد آن ارائه می‌کند.

بنابر اعلام وی، یکی از این نمایش‌ها به بازی Call of Duty: Vanguard اختصاص دارد. کیلی اخیراً در توییتر خود تایید کرد که تریلری از گیم‌پلی یکی از مراحل کمپین بازی Call of Duty: Vanguard در شب افتتاحیه‌ی رویداد Gamescom 2021 منتشر خواهد شد و لورا بیلی (Laura Bailey) به همراه توسعه‌دهندگانی از استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) نیز به عنوان مهمانان ویژه در این برنامه حضور خواهند داشت.

Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. البته، روز گذشته از این بازی به صورت رسمی رونمایی شد که در کمال تعجب، هیچ نام و نشانی از شرکت اکتیویژن (Activision) در تریلر معرفی آن وجود نداشت و این موضوع احتمالاً به مسائل حقوقی جنجالی اخیر این شرکت مربوط است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *