اخبار بازی

Vanguard ظاهرا 75 گیگابایت است

در حالی که در ابتدا گزارش شده بود که اندازه‌ی فایل اولیه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard قرار است ۲۷۰ گیگابایت باشد، فروشگاه مایکروسافت ظرفیت لازم برای نصب این بازی را ۷۵ گیگابایت اعلام کرده است.

چندی پیش بود که اکتیویژن (Activision) و اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) بالاخره از Call of Duty: Vanguard پرده برداشته و شایعات متعددی در رابطه با تعداد نقشه‌ها، نسخه‌های مختلف و تاریخ عرضه‌ی بازی را تایید کردند. با این حال نگرانی‌هایی در رابطه با اندازه‌ی فایل نصبی بازی وجود داشت. به گفته‌ی تام هندرسون (Tom Henderson)، حجم Vanguard حدود ۲۷۰ گیگابایت بود. با توجه به حجم زیاد بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، این مورد باعث نگرانی‌هایی در میان بازی‌بازان شده بود.

با این حال به نگاهی به صفحه‌ی رسمی بازی در فروشگاه مایکروسافت مشخص کرده که تنها به ۷۵ گیگابایت برای نصب این بازی نیاز است. البته به نظر می‌رسد که این عدد نسبت به منطقه‌ی شما متفاوت بوده و ممکن است تا ۱۰۰ گیگابایت هم بالا برود. این احتمال هم وجود دارد که ۷۵ گیگابایت تنها حجم مورد نیاز برای بخش داستانی بازی باشد و با نصب Zombies، بخش چندنفره و Warzone این عدد به ادعای تام هندرسون نزدیک‌تر شود.

در هر صورت برای این مورد باید منتظر اعلام رسمی اکتیویژن ماند.Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *