اخبار بازی

The Ancient Gods Part 2 به زودی عرضه می شود

در گذشته اطلاعاتی پیرامون نسخه‌ی نینتندو سوییچ بسته الحاقی The Ancient Gods Part 2 منتشر شده بود. حال امروز تیم سازنده دست به کار شد و از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن رونمایی کرد. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدیویی هم در این خصوص عرضه شده است.

این طور که به نظر می‌رسد، بسته الحاقی بازی گفته شده برای بازی DOOM Eternal در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۰ (۲۶ آگست ۲۰۲۱ میلادی) بر روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. این بسته قرار است محتویات بی‌شماری را با خود به این بازی بیاورد و قطعا بازی‌بازان از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. حالت، دشمنان، سلاح‌ها و آیتم‌های جدید از محتویات این بسته هستند.

DOOM Eternal عنوانی جذاب در سبک تیراندازی به صورت اول‌شخص است که اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد و استقبال خوب افراد را هم به دنبال داشت. بعد از مدتی و با ورود کنسول‌های نسل نهمی، شاهد نشر این بازی بر روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز بودیم.

در این بازی قادر هستید تا هدایت شخصیتی قدرتمند را به عهده گرفته و با انبوهی از دشمنان به مبارزه بپردازید. گیم‌پلی این اثر بسیار سریع و هیجان‌انگیز است و این موضوع را باید یکی از نقاط قوتش به حساب آورد. تا به حال به‌روزرسانی‌هایی به منظور رفع ایرادات مختلف و اضافه شدن محتویات برای این بازی در دسترس قرار گرفته است.

همچنین از بسته‌های الحاقی همچون The Ancient Gods Part 2 نیز نباید به سادگی عبور کرد. چندی پیش هم تریلری از گیم‌پلی این بسته منتشر شد که برای مشاهده‌ی آن‌ می‌توانید به این نشانی مراحعه کنید. حال امروز هم ویدیوی دیگری از این بسته به دست بازی‌بازان رسیده است که در پایان قابل مشاهده و دانلود خواهد بود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *