اخبار بازی

نسخه Anniversary Edition بازی Skyrim معرفی شد

شرکت بتسدا (Bethesda) طی رویداد QuakeCon 2021 از نسخه‌ی Anniversary Edition بازی محبوب The Elder Scrolls V: Skyrim رونمایی کرد.

عنوان Skyrim که تا به حال باز عرضه‌های زیادی مانند Legendary Edition در سال ۲۰۱۳ و Special Edition در سال ۲۰۱۶ را تجربه کرده است، به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی خود قرار است بار دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. Anniversary Edition شامل تمام محتویات نسخه‌ی Special Edition از جمله سه بسته الحاقی رسمی Dawnguard ،Hearthfire و Dragonborn خواهد بود.

همچنین در این نسخه شاهد ۵۰۰ قطعه محتوا از بخش Creation Club بازی خواهیم بود که شامل ماموریت‌ها، سیاه چال‌ها، باس‌ها، اسلحه‌ها و جادوهایی هستند که توسط بتسدا و دیگر سازندگان انجمن این بازی ساخته شده‌اند.

طبق گفته‌ی جسیکا فینستر (Jessica Finster)، رهبر ارشد انجمن شرکت بتسدا، آن دسته از کاربرانی که نسخه‌ی Special Edition بازی را خریداری کرده بودند، می‌توانند با خرید پک آپگرید در نظر گرفته شده، بازی خود را به نسخه‌ی Anniversary Edition تبدیل کنند. همچنین خریداران The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition بر روی کنسول‌های نسل هشتمی، می‌توانند به صورت رایگان نسخه‌ی نسل نهمی بازی را دریافت کنند.

علاوه بر نسخه‌ی Anniversary Edition و ارتقای رایگان نسل بعدی برای Special Edition، اشلی چنگ (Ashley Cheng)، مدیر اجرایی بتسدا، فاش کرد که ماهیگیری به زودی به صورت رایگان به Skyrim اضافه می‌شود. او در این باره اظهار کرد:

فکر می‌کنم ۱۰ سال زمان زیادی برای انتظار کشیدن است، اما به نظرم ارزشش را دارد که ما یک مکانیک ماهیگیری را در بازی قرار دهیم. دیگر لازم نیست در آب غوطه‌ور شوید و کورکورانه کلیک کنید، اکنون می‌توانید با استفاده از یک چوب ماهیگیری، به انجام برخی ماموریت‌های مربوط به آن بپردازید. از نظر من این یک افزودنی عالی برای بازی است، برای همه رایگان است و واقعاً به غرق شدن در جهان بازی کمک می‌کند.

Edition
در انتها اشاره شد که The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در دسترس قرار می‌گیرد. در صورت تمایل می‌توانید در این نشانی نقد و بررسی بازی Skyrim به قلم امیرحسین والی را بخوانید.
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *