اخبار بازی

نسخه نسل نهمی بازی Skyrim معرفی شد – واران گیم

بتسدا شب گذشته و در جریان رویداد QuakeCon و به مناسبت سالگرد ده سالگی بازی The Elder Scrolls: Skyrim ، از نسخه نسل نهمی بازی Skyrim  رونمایی کرد. این بازی دقیقا ده سال پس از عرضه نسخه نسل هفتمی بازی منتشر می‌شود و دارای محتوای اضافی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نسخه پنجم مجموعه نقش آفرینی فانتزی The Elder Scrolls: Skyrim یک گام رو به جلو و یک موفقیت بزرگ چه برای مجموعه و چه برای شرکت بتسدا به عنوان ناشر و سازنده بود. این بازی طی دهه گذشته و طول سه نسل از کنسول‌های بازی تقریبا روی تمامی پلتفرم‌های ممکن عرضه شده‌است. بتسدا قصد دارد این بازی به کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی نیز بیاورد. این بار به بهانه سالگرد ده سالگی انتشار اولین نسخه از بازی برای کنسول‌های نسل هفتم.

بتسدا شب گذشته و در جریان رویداد QuakeCon اعلام کرد نسخه نسل نهمی بازی Skyrim به نام کامل The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition را معرفی کرد. این نسخه عینا مانند نسخه‌ای قبلی نسیت و شامل چندین ماموریت و فعالیت جدید است. فعالیت‌هایی که طی سالیان سازندگان طرفداران و ماد سازان برای بازی ساخته‌اند، مانند ماهیگیری. آن دسته از مخاطبانی که نسخه سال گذشته یعنی Special Edition را تهیه کرده‌اند، نیازی نیست نسخه کامل Anniversary را بخرند و می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای به این نسخه بازی خود را ارتقا دهند. مخاطبانی که نسخه نسل هشتمی Anniversary را تهیه کنند، می‌توانند به رایگان نسخه نسل نهمی بازی را دریافت کنند. شما می‌‌توانید اطلاعات تکمیلی را از اینجا دریافت کنید.

تاریخ انتشار این نسخه یازدهم نوامبر خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *