اخبار بازی

به‌روزرسان ۶٫۶۶ بازی Doom Eternal به زودی در دسترس قرار می گیرد

استودیوی سازنده‌ی بازی Doom Eternal امروز در خبر خوبی اعلام کرد که تازه‌ترین به‌روزرسانی مربوط به این اثر به زودی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. همچنین امروز جزئیاتی از این به‌روزرسانی عرضه شده است.

دو استودیوی آید سافت‌ور (id Software) و بتسدا (Bethesda) که به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Doom Eternal را به عهده داشته‌اند، امروز اعلام کردند که تازه‌ترین به‌روزرسانی این عنوان پاییز امسال به دست افراد خواهد رسید. به وسیله‌ی این به‌روزرسانی، بخش تازه‌ای به بازی اضافه خواهد شد و بازی‌بازان می‌توانند ساعت‌ها با آن سرگرم شوند. به گفته‌ی تیم سازنده، این بخش بسیار دشوار خواهد بود و بازی‌بازان برای پیروزی در ماموریت‌های آن به تجربه‌ی فراوانی نیاز دارند.

بخش جدید بازی Doom Eternal به صورتی است که شما باید با انبوهی از شیاطین مبارزه داشته باشید. گفته می‌شود که سرعت در این قسمت حرف اول را می‌زند و اگر آن را رعایت نکنید، عملا شانسی برای پیروزی نخواهید داشت. با از بین بردن شیاطین و دشمنان گوناگون، می‌توانید رتبه خود را در این بخش ارتقا دهید و نبرد جالبی با دیگر افراد در سر تا سر جهان داشته باشید.

همچنین بخش Battlemode این بازی با تغییراتی همراه خواهد شد. قرار است مشکلات مربوط به گیم‌پلی این بخش تا حد زیادی برطرف شود تا بازی‌بازان بتوانند با خیال آسوده‌تری آن را ادامه دهند. حال باید منتظر ماند و دید که بازی‌بازان چه استقبالی از این به‌روزرسانی خواهند داشت. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نشده است و باید دید که استودیوی سازنده چه زمانی دست به کار خواهد شد.

بازی Doom Eternal هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. در صورت انتشار اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *