اخبار بازی

اختصاص بلندترین فهرست تروفی تاریخ به بازی Train sim World 2

بازی Train Sim World 2، در حالی ۳۰ مرداد ماه (۲۰ اوت) سال گذشته منتشر شد که استودیوی داوتیل گیمز (Dovetail Games) توسعه و نشر آن را عهده‌دار بود. حال پس از گذشت یک سال، به‌روزسان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی عرضه شده است. این نسخه از بازی که برای دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ رایگان است و یک بسته‌ی گسترش دهنده به نام Rush Hour را نیز در خود جای داده، علی‌رغم بهبود فوق‌العاده‌ی مدت زمان‌های بارگذاری و رابط کاربری، عملکرد بینابینی را به همراه دارد.‌

فارق از این موارد، نکته‌ی جالبی که در رابطه با نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Train Sim World 2 وجود دارد، فهرست تروفی بلند بالای آن است که ۳۲۸ تروفی در آن دیده می‌شود. البته وقتی در رابطه با این فرانچایز صحبت می‌کنیم، تعداد زیاد تروفی‌ها موضوع تازه‌ای به حساب نمی‌آید و از سال گذشته که بازی یاد شده منتشر شد، تروفی بسته‌های الحاقی متعدد به آن اضافه می‌شد. هرچند، در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴، توسعه‌دهنده‌ی بازی ملزم به قرار دادن تروفی‌های مرتبط با بسته‌های گسترش دهنده در یک دسته‌ی مجزا بود. با این حال، به نظر می‌رسد در نسخه‌ی نسل بعدی این محدودیت برطرف شده باشد. اگرچه در زمینه‌ی تعداد تروفی‌ها هیچ عنوانی حتی به Train Sim World 2 نزدیک هم نمی‌شود، اما جا دارد به بازی The Elder Scroll Online هم اشاره کنیم که ۱۴۲ تروفی دارد.

به دست آوردن تمام تروفی‌های بازی Train Sim World 2، می‌تواند هزاران ساعت به طول بیانجامد و یا حتی هزاران دلار برای شما هزینه در بر داشته باشد. با این حال، با توجه محتوای غنی داخل بازی، وجود تروفی‌های زیاد در آن یک جنبه‌ی منفی نخواهد بود.  اگر از طرفداران این فرانچایز باشید، می‌توانید ۱۸ ماه آینده را به تکمیل تروفی‌های Train Sim world 2 تخصیص دهید، هرچند که احتمالا باز هم تعدادی باقی خواهد ماند.

در سایر اخبار مرتبط با بازی مورد بحث، چند روز قبل اعلام شد که این بازی از تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۹ اوت) به سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس افزوده خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *