اخبار بازی

توضیحات هیدئو کوجیما در مورد بازی ماجراجویی Twelve Minutes

بازی Twelve Minutes روز گذشته بالاخره منتشر شد و نقد‌های نسبتاً خوبی را دریافت کرد. با توجه به این ‌که Twelve Minutes جزوی از عناوین سرویس ایکس‌باکس گیم‌ پس بوده، پس طبیعی است که تعداد زیادی هم‌اکنون در حال تجربه‌ی آن باشند. با این حال، ظاهراً هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، توسعه‌دهنده‌ی افسانه‌ای و خلاق صنعت بازی، یکی از افرادی محسوب می‌شود در حال لذت بردن از تجربه‌ی اثر منحصر به فرد لوییس آنتونیو (Luis Antonio) است. کوجیما اخیراً در توییتر خود تصاویری را از Twelve Minutes به اشتراک گذاشته در مورد آن صحبت کرده است.

کوجیما در توییت جدید خود Twelve Minutes را تحسین کرد و در مورد تجربه‌ی خود توضیح داد:

Twelve Minutes. عالی است! من متوجه گذر زمان نشدم و تقریباً ۴ ساعت در حال تجربه‌ی آن بودم! پس از Inside، هیچ وقت تا این حد در یک بازی غوطه‌ور نشده بودم. یک بازی ماجراجویی با محوریت حلقه‌ی زمانی که استایل خوبی دارد.

زمانی که به زاویه‌ی بالای دوربین و کنترل‌ها عادت کنید، این موضوع دیگر شما را اذیت نخواهد کرد. این عنوانی است که از هوش و ذکاوت استفاده می‌کند. این بازی شبیه آن عناوینی است که بر روی Amiga تجربه می‌کردم. من هنوز آن را به اتمام نرسانده‌ام، اما سرگرم کننده است. از ملاقات با Dafoe می‌ترسم!

طرح قالیچه‌ای که در راه‌ رو قرار دارد، کاملاً به The Shining اشاره دارد و نقطه‌ی دید کمد نیز خوب است. صدای Dafoe مشابه عملکردش در The Lighthouse است.

حتی حالا هم حس می‌کنم که Dafoe ده دقیقه‌ی دیگر از در وارد می‌شود… در حالت عادی از او استقبال می‌کردم. چراکه من یکی از طرفداران بزرگ او هستم، اما پس از تجربه‌ی TWELVE MINUTES، می‌ترسم با مشت من را بزند. انتخاب او برای بازی تصمیم خوبی بود.

این طور که به نظر می‌رسد، Twelve Minutes به کوجیما انگیزه داده است تا بر روی یک بازی ماجراجویی دیگر کار کند.

کاری کرده است که به نوعی دوست دارم یک بازی ماجراجویی دیگر بسازم.

بازی Twelve Minutes هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.