اخبار بازی

True Colors منتشر شد- واران گیم

شرکت اسکوئر انیکس(Square Enix)، ناشر بازی Life is Strange: True Colors، به‌تازگی اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو، شخصیت اصلی بازی را که دختر جوانی به نام الکس چن (Alex Chen) است، مشاهده می‌کنیم که در شهر زیبای “Haven Springs” قدم می‌زند و به یک مغازه‌ی فروش دیسک‌های موسیقی وارد می‌شود.

در عنوان Life is Strange: True colors، بازی‌بازان تصمیم‌گیری‌های دشواری را پیش رو خواهند داشت و آینده‌یشان را به انتخاب خود را شکل خواهند داد. آن‌ها می‌توانند با آزادی به گردش در خیابان‌های شهر Haven Springs، مغازه‌ها و مکان‌های مخفی‌اش پرداخته و شخصیت‌هایی فراموش نشدنی را ملاقات کنند.

محور اصلی بازی، از این قرار است که شخصیت اصلی آن یعنی الکس چن، یک ماجراجویی احساسی پر پیچ و خم را در پی یافتن رازهای مرگ برادر خود پشت سر می‌گذارد. توانایی خاص الکس در زمینه درک احساسات دیگران، بازی‌بازان را قادر می‌سازد که سرنوشت‌ها و زندگی‌ها را تغییر دهند.

بازی Life is Strange: True Colors، ساخته‌ی استودیوی دک ناین (Deck Nine) است و همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، وظیفه‌ی نشر آن را شرکت اسکوئر انیکس برعهده دارد. کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس گوگل استادیا، پلتفرم‌های مقصد این بازی اعلام شده‌اند. Life is Strange: True Colors، در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در انتهای این مطلب، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Life is Strange: True colors را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید نسبت به مشاهده‌ی آنلاین و در صورت تمایل، دریافت آن با کیفیت‌های مختلف اقدام نمایید. گفتنی است تا کنون تریلرهای متعددی در رابطه با این بازی منتشر شده‌اند که یکی از آخرین موارد آن‌ها، شهر Haven Springs را معرفی می‌نمود. شما همراهان گرامی می‌توانید جهت مشاهده‌ی تریلرهای قبلی و همچنین کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با بازی مورد بحث، به این نشانی مراجعه کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

منبع: DSOgaming

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *