اخبار بازی

New World تا زمان انتشار نسخه‌ی بتای دیگری دریافت نخواهد کرد

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده، هیچ نسخه‌ی بتایی برای بازی New World قبل از انتشار رسمی این عنوان منتشر نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که اصلا مهم نیست طرفداران چقدر مشتاق تجربه‌ی بازی New World هستند چرا که توسعه دهندگان این عنوان بر این باورند که باید این بازی را قبل از آغاز کار بر روی سایر پروژه‌های خود به سرانجام برسانند و نسخه‌ی کامل آن را بدون هیچ ایرادی منتشر نمایند.

همانطور که می‌دانید، عنوان New World یک بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره است که توسط استودیوی آمازون گیمز (Amazon Games) توسعه داده شده و قرار است تا در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۰ (۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱) منتشر شود. این بازی قبلا قرار بود تا در ماه می ۲۰۲۰ میلادی و متعاقبا آگوست ۲۰۲۱ منتشر شود، اما در نهایت انتشار این بازی تا تاریخ فعلی به تعویق افتاد.

داستان این اثر در جزیره‌ای به نام Aeternum روایت خواهد شد که هزاران سال است وجود دارد و مکانی مرموز و سرشار از جادوهای مختلف است. اکنون شما این مکان را بعد از سال‌ها پیدا کرده‌اید. کشتی شما غرق شده و بدون هیچ تدارکات و دوست خاصی باید در دنیایی خطرناک که قوانین مرگ و زندگی در آن شکل طبیعی خود را ندارند، راهی برای بقا پیدا کنید.

جادو در این منطقه به شدت جریان دارد. این مکان زندگی را به ارمغان می‌آورد. درمان‌های معجزه آسا، احیای مردگان و گیاهان عجیب با خواص جادویی در آن به وفور یافت خواهند شد. همچنین این مکان، وحشت را نیز با نشان دادن چرخه‌های عجیب مردن و زنده شدن دوباره و توانایی‌های غریبی که قدرت تخریب بسیار بالایی دارند، برای بازی‌بازان به ارمغان خواهد آورد. یک داستان کلاسیک فانتزی در سبک MMO نیز در این عنوان روایت خواهد شد که بر طبق سخنان توسعه دهندگان بازی‌بازان را مجذوب خود خواهد کرد.

با این حال، مهم نیست که طرفداران این بازی در شبکه های اجتماعی چقدر درخواست انتشار یک نسخه‌ی بتا از این عنوان را نمایند. استودیوی سازنده اعلام کرده است که تا زمانی که بازی به صورت کامل توسعه نیابد، قصد انتشار هیچ نسخه‌ی بتایی را ندارد و علاقمند است تا بازی را در بهترین شکل ممکن به مخاطبان عرضه کند.

البته با توجه به تاخیرهای زیادی که برای انتشار این بازی وجود داشته، این اتفاق به هیچ وجه چیز بدی نیست. بدون شک تجربه‌ی New World پس از این همه مدت در یک وضعیت بسیار نامطلوب به شدت دلخراش خواهد بود و در همین راستا بهتر است تا استودیوی سازنده تمام تمرکز خود را بر روی بهبود کیفیت نهایی بازی بگذارد.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در مورد این عنوان چیست؟ به نظرتان New World قادر خواهد بود تا تبدیل به اثری به یاد ماندنی و موفق شود یا خیر؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *