اخبار بازی

بازی Goodbye Volcano High تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد

تاریخ انتشار بازی Goodbye Volcano High به دلیل مصائب پیرامون شیوع ویروس کرونا و بازنگری در روایت و داستان بازی تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد.

بازی ماجراجویی داستان محور جدید استودیوی کو-آپ (KO_OP) با نام Goodbye Volcano High که قرار بود تا در سال جاری میلادی عرضه شود، طبق اعلام شرکت ناشر آن یعنی سوییت بیبی (Sweet Baby Inc) تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر افتاد. این شرکت در اعلامیه‌ی اخیر خود چنین اظهار داشت که:

بنا به دلایل متعددی در حال گذراندن دوران سختی هستیم و سلامت روحی و جسمی تیم ما باید در اولویت باشد. ما نمی‌خواهیم به هر دری بزنیم و به هر روش نادرستی برای عرضه‌ی این بازی در سال جاری میلادی متوسل شویم، در حالی که می‌توانیم وقت بیشتری را صرف توسعه‌ی آن کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند توسعه‌ی بازی که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ دستخوش بازنگری در روایت و داستان شد، به این لینک مراجعه کنید. در ماه‌های آینده اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر می‌شود.

پیش از بازنگری در روایت و داستان بازی، قرار بود تا Goodbye Volcano High حول محور گروه VVorm Drama متمرکز باشد. این گروه شامل چند شخصیت از جمله Fang، Naomi، Trish و Naser بود که با توجه به دگرگونی داستان، احتمالاً شاهد موارد کاملاً جدیدی در این بازی خواهیم بود.

بازی Goodbye Volcano High در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *