اخبار بازی

آماری از فروش بازی Ace Combat 7 در دسترس قرار گرفت

استودیوی سازنده‌ی بازی Ace Combat 7 امروز آمار تازه‌ای از فروش نسخه‌های این اثر را در اختیار هواداران قرار داد. ظاهرا این آمار از نگاه سازندگان بسیار خوب بوده و آن‌ها در تلاش برای افزایش تعداد هواداران هستند.

همان طور که می‌دانید، فرنچایز Ace Combat چند سالی می‌شود که مسیر موفقیت را طی می‌کند. با این حال، نسخه‌ی هفتم آن را باید در نوع خود بهترین دانست که با استقبال بی‌نظیری از سوی افراد هم مواجه شد. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار گرفت و بازی‌بازان از همان زمان می‌دانستند که با چه عنوان جذابی روبه‌رو هستند. از آن موقع تا به حال هم چند بسته الحاقی برای Ace Combat 7 عرضه شد که به بهتر شدن آن کمک کرد. تیم سازنده محتویات زیادی را وارد این بازی کردند که نباید از آن‌ها به سادگی عبور کرد.

یکی از اعضای تیم سازنده امروز اخباری را پیرامون Ace Combat 7 و به طور کلی سری گفته شده منتشر کرد. برای مثال، وی اعلام کرد که فروش نسخه‌های بازی Ace Combat 7 از مرز ۳ میلیون عبور کرده است که در نوع خود آمار فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. این در حالی است ک اواخر سال گذشته حدود ۲٫۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته بود که خبرش را می‌توانید از این نشانی مشاهده کنید. همچنین او گففت که نسخه‌ی بعدی این سری نیز هم‌اکنون در دست ساخت است و در آینده‌ای نه چندان دور به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد. فعلا هیچ اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است، اما در ادامه می‌توانید پیام وی را مشاهده کنید:

۲۵ سال از زمان انتشار اولین نسخه‌ی Ace Combat می‌گذرد و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. ما می‌خواهیم این فرنچایز را ادامه دهیم و شاد اتفاقات جذاب‌تری در آینده باشیم. امیدوار هستیم تا بازی‌بازان نیز از نسخه‌ی بعدی استقبال کنند.

بازی Ace Combat 7 در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قابل تجربه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *