اخبار بازی

کالکشن DOOM Slayers برای نینتندو سوییچ لیست شد

بر اساس اطلاعاتی که فروشگاه Best Buy در وبسایت خود منتشر کرده کالکشن DOOM Slayers برای نینتندو سوییچ قرار است منتشر شود. هنوز کمپانی بتسدا و استودیو id software نسبت به این اطلاعات واکنشی نشان نداده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ظاهرا کمپانی بتسدا و استودیو id software در حال آماده سازی مقدمات برای عرضه کالکشن مجموعه شوتر دووم روی کنسول هبریدی نینتندو هستند. این کالکشن حدودا یک سال و نیم پیش برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شده بود. بر اساس اطلاعاتی که فروشگاه Best Buy در وبسایت خود منتشر کرده، قرار است این کالکشن برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. در حال حاضر جدیدترین نسخه از مجموعه دووم، DOOM Eternal روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

در اطلاعاتی که وبسایت Best Buy منتشر کرده تعداد بازی‌های حاضر در این کالکشن به صورت دقیق مشخص نیست اما، اگر نسخه‌های ایکس باکس و پلی استیشن ۴ کالکشن را مبنا قرار دهیم بازی‌های Doom 64 که سال ۲۰۱۹ به کنسول‌های نسل هشتم آمد در کنار Doom 3 ،Doom 2 ،Doom و Doom محصول سال ۲۰۱۶ در کالکشن DOOM Slayers برای نینتندو سوییچ حضور دارند. ظاهرا تاریخ انتشار این کالکشن دوازدهم شهریور (دوم سپتامبر) و قیمت آن ۵۰ دلار است.

هنوز شاهد واکنش رسمی ناشر و سازنده درباره این خبر نبوده‌ایم اما، رویداد QuakeCon 2021 بزودی برگزار می‌شود و با توجه به تاریخ انتشار اعلام شده توسط best Buy و فاصله کم زمانی تا فرارسیدن آن، انتظار می‌رود در این رویداد این کالکشن به صورت رسمی رونمایی و معرفی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *