اخبار بازی

عنوان Quake توسط وب‌سایت ESRB رده بندی سنی شد

پس از انتشار شایعات متعدد در مورد عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید از سری Quake، حال سازمان رده‌‌بندی ESRB این بازی را در وب‌سایت خود رده بندی سنی کرده است.

طی این رتبه بندی در وب‌سایت ESRB، اشاره شده که عنوان Quake مناسب افراد بالای ۱۷ است و برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

جزئیات خلاصه شده‌ی این رده بندی اطلاعات واضحی را از این که آیا Quake یک ریمستر است یا یک نسخه‌ی کاملا جدید، نمی‌دهد. در ادامه می‌توانید خلاصه این گزارش را مشاهده کنید:

Quake یک شوتر اول شخص است و در آن بازی‌بازان نقش یک سرباز را بر عهده می‌گیرند که در طول زمان سفر می‌کند تا مانع از بین بردن بشریت توسط نیروی شیطانی شود. بازی‌بازان از طریق محیط‌های قرون وسطایی هزارتو مانند می‌گذرند و از اسلحه‌ی کمری، اسلحه‌ی میخ کوب و نارنجک انداز برای کشتن دشمنان مختلف (زامبی‌ها، نیروهای اهریمنی، عقرب‌ها و انسان‌ها) در نبردی دیوانه وار استفاده می‌کنند. نبردها با صدای تیراندازی، فریاد از روی درد و انفجارهای بزرگ همراه است. اثرات وسیع پاشش خون اغلب رخ می‌دهند و چندین حمله باعث انفجار دشمنان به تکه‌های خونین می‌شوند. در برخی مناطق قسمت‌های قطع شده‌ی بدن روی زمین یا سقوط از سقف به تصویر کشیده شده است.

۱ تیر (۲۲ ژوئن)، بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین نسخه از سری Quake بود. همان‌طور که می‌دانید بتسدا (Bethesda) سال گذشته بیست و پنجمین سالگرد Doom را با انتشار مجدد چندین نسخه از این سری جشن گرفت، بنابراین به نظر می‌رسد که این استودیو چنین روندی را برای Quake نیز پیش ببرد.

خبر احیای قریب الوقوع Quake اولین بار در هفته‌ی گذشته منتشر شد، زمانی که بتسدا برنامه‌ی رسمی رویداد QuakeCon 2021 که از امروز به عنوان یک رویداد کاملاً دیجیتالی برگزار می‌شود را نشان داد. رویداد QuakeCon 2021 در واقع یک جشن برای سالگرد ۲۵ سالگی سری Quake است و امروز از ساعت ۲۲:۳۵ به وقت ایران آغاز می‌شود.
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *