اخبار بازی

تریلری از بازی NHL 22 منتشر شد

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با انتشار تریلری بازی NHL 22 را رسما معرفی کرد. آن‌ها همچنین ذکر کردند که در این بازی از نسخه‌ی جدیدی موتور گرافیکی فراست‌بایت (Frostbite) استفاده کرده‌اند.

همه‌گیری ویروس کرونا، شرایط سختی را برای طرفداران هاکی بر روی یخ، ایجاد کرد. مسابقات آن‌ها به صورت فشرده در بازه‌ی زمانی کوتاه‌‎تر برگزار شد. با بهبود شرایط همه‌گیری کرونا، به آرامی شرایط برگزاری مسابقات این ورزش به شرایط عادی برمی‌گردد. شرکت الکترونیک آرتز نیز برای فصل جدیدی بازی NHL را رونمایی کرده است که در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. این اولین نسخه از این سری است که برای کنسول‌های نسل نهم انتشار مستقل خواهد داشت.

با توجه به اینکه این اولین انتشار از سری NHL برای کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود طرفداران پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه فنی را پیش‌بینی می‌کنند. با توجه به این موضوع، EA تایید کرده است که NHL 22 به طور رسمی از نسخه‌ی نسل نهمی از موتور گرافیکی جدید بهره برده است. این بدان معنی است که حتی قبل از بحث در مورد ویژگی‌های جدید NHL 22، این ارتقای موتور گرافیکی شامل مدل های ارتقاء یافته، بهبود نورپردازی و بهبود استادیوم‌ها و سایه‌های چشمگیر و بازتاب‌ها خواهند بود.

در نهایت، EA تایید کرده است که Auston Matthews از تیم Maple Leafs تورنتو ستاره جلد بازی در سال جاری خواهد بود. این اولین بار نیست که متیوز در کاور سری بازی‌های NHL ظاهر می‌شود. طرفداران NHL می‌توانندانتظار محتواهای مشابه را مانند هر سال در NHL 22 داشته باشند. برای کسانی که می‌خواهند قبل از خرید بازی را امتحان کنند، EA تایید کرده است که این بازی یک نسخه‌ی آزمایشی ده ساعته دارد. بازی NHL 22 ادر تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده مربوط به این عنوان را مشاهده نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P || دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *