اخبار بازی

بیش از 30 بازی در شب افتتاحیه گیمزکام 2021 نمایش داده خواهد شد

به گفته میزبان مراسم گیمزکام امسال قرار است بیش از ۳۰ بازی در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ نمایش داده شود. این ۳۰ بازی شامل بازی‌های جدید، اطلاعات تازه درباره بازی‌های مورد انتظار و “چندین سورپرایز” است. یرای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هفته آینده جدیدترین رویداد گیمزکام قرار است برگزار شود و به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا این رویداد به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد. مطابق رسم چندین سال گذشته، Gamescom 2021 نیز با یک شب افتتاحیه نبستا طولانی کار خود را آغاز خواهد کرد. آقای جف کیلی (Geoff Keighley) میزبان رویداد Game Awards و خانم ناتاشا بکر (Natascha Becker) از وبسایت GameStar مجریان مراسم شب افتتاحیه خواهند بود. در جدیدترین کنفرانس خبری مربوط به این مراسم اعلام شد قرار است بیش از ۳۰ بازی در شب افتتاحیه نمایش داده شود. این بازی‌ها شامل بازی‌های جدید و معرفی نشده، اطلاعات و تریلرهای جدید درباره بازی‌های مورد انتظار و “چندین غافلگیری با حضور مهمانان ویژه” است.

شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ از چهارشنبه سوم شهریور ماه ساعت ۲۳ به وقت تهران آغاز و تا ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. وبسایت IGN به عنوان یکی از میزبانان این مراسم قرار است بیش از ۴۰ بازی مستقل جدید را که شامل تریلرهای معرفی، تاریخ انتشار و همچنین “بخش‌های کمدی و چندین سورپرایز دیگر” را نمایش دهد.

مراسم اختتامیه رویداد اسمال از ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه چهارم شهریور آغاز و تا ۲:۳۰ بامداد روز جمعه ادامه خواهد داشت. کنفرانس مایکروسافت روز سه شنبه یک روز قبل از شب افتتاحیه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *