اخبار بازی

بازی GTA Remastered Trilogy در سال 2022 عرضه خواهد شد

به گزارش تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور، عنوان GTA Remastered Trilogy بر خلاف شایعات قبلی مبنی بر عرضه در سال جاری، در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، اخیرا توسط بسیار از خبرگزاری‌ها تایید شد که راکستار (Rockstar) در حال ساخت ریمستر عناوین Grand Theft Auto 3 ،Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas در قالب GTA Remastered Trilogy است. این عناوین که توسط رافیان گیمز (Ruffian Games) که اکنون با نام راکستار داندی (Rockstar Dundee) شناخته می‌شود، توسعه یافته‌اند، طبق گزارشات قبلی قرار بود در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر برای پلتفرم‌های نسل فعلی و قبلی همراه با موبایل منتشر شوند. اما تام هندرسون با این تاریخ انتشار موافق نیست و نظر دیگری دارد.

هندرسون در صفحه‌ی توییتر خود گفت که هر چیزی که در مورد GTA Remastered Trilogy می‌داند قبلاً پوشش داده شده است. با این حال، وی خاطرنشان کرد:

من معتقدم که حدس و گمان‌ها درباره‌ی انتشار بازی در سال جاری صحیح نیست. به نظر می‌رسد که GTA Remastered Trilogy به جای اکتبر یا نوامبر، زمانی در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

با توجه به تاخیرهای متعدد بازی‌ها در ماه‌های اخیر، اگر عرضه‌ی GTA Remastered Trilogy نیز تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتد، تعجب آور نخواهد بود. طبق گزارشات، این ریمستر برای انتشار در اوایل امسال برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد. همچنین گفته شده که ظاهراً راکستار در حال حاضر بیشتر بر روی نسخه‌های کنسول تمرکز کرده است و نسخه‌های رایانه‌های شخصی و موبایل سال آینده عرضه می‌شوند. بنابراین با وجود تعداد زیاد پلتفرم‌های مقصد و همه گیری ویروس کرونا، تاخیر در انتشار بازی دور از منطق نیست.

در نهایت توجه داشته باشید که این اطلاعات غیر رسمی هستند و توسط سازنده‌ی بازی تایید نشده‌اند، اما با توجه به سابقه‌ی خوب تام هندرسون و درست بودن اطلاعات فاش شده‌ی وی در مورد بازی‌های مختلف، احتمالا شاهد عرضه‌ی GTA Remastered Trilogy در سال ۲۰۲۲ خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *