اخبار بازی

ماد Dracula`s Castle برای بازی Skyrim منتشر شد

امروز ماد تازه‌ای برای بازی Skyrim در دسترس قرار گرفت که ظاهر آن را تا حد زیادی به فرنچایز Castlevania تبدیل می‌کند. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، تصاویری از این ماد هم عرضه شده است.

مادسازی به نام ayrasci ماد گفته شده را در دسترس قرار داده است. این ماد با نام Dracula`s Castle برای بازی Skyrim عرضه شده است. بدیهی است که تنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی اعمال خواهد شد. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی‌های Castlevania هستید، این ماد را به هیچ وجه از دست ندهید.

علاوه بر یک قلعه‌ی بزرگ که تصاویرش را در انتها مشاهده خواهید کرد، این ماد محتویات دیگری را هم با خود به همراه دارد. چند ماموریت هیجان‌انگیز و جذاب، دشمنان متنوع و سرسخت و حتی سلاح‌ها و آیتم‌های فراوان را باید از محتویات این ماد به شمار آورد. شما به محض ورود به این قلعه باید با دشمنانی نظیر خفاش‌های بزرگ مبارزه داشته باشید. سپس مراحل موجود در این قلعه را یکی پس از دیگری طی می‌کنید تا به دراکولا برسید.

به گفته‌ی سازنده‌ی ماد، نبرد با این باس بسیار دشوار است و باید از فنون گوناگونی برای رسیدن به پیروزی استفاده نمایید. ayrasci تا حد زیادی سعی داشته است تا این ماد را ترسناک کند. همچنین او برای ساخت این ماد از موسیقی‌های مجموعه‌ی Castlevania استفاده کرده است تا هیجان آن را بیشتر کند. برای دریافت این ماد می‌توانید به این نشانی مراجعه نمایید. چندی پیش هم فردی بازی Skyrim را با بیش از ۵۰۰ ماد تجربه کرد که برای مشاهده ویدئوی مربوط به آن می‌توانید وارد این صفجه شوید.

Skyrim از سری آثار اکشن و نقش‌آفرینی است که بسیاری از بازی‌بازان آن را تجربه کرده و به خوبی آشنایی دارند. این عنوان ابتدا در سال ۲۰۱۱ میلادی به دست افراد رسید و واکنش بسیار خوب منتقدان و بازی‌بازان را هم در پی داشت. این بازی توانست نمرات بالایی را هم از آن خود کند و به یکی از تحسین‌برانگیزترین عناوین آن سال تبدیل شود.

ماد Dracula`s Castle برای بازی Skyrim

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *