اخبار بازی

بسته الحاقی War for Wakanda بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

شرکت اسکوئرانیکس به تازگی با بسته الحاقی War for Wakanda، شخصیت Black Panther یا همان پلنگ سیاه را به بازی Marvel’s Avengers افزوده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بسته جدید برای طرفداران Black Panther بسیار هیجان انگیز است و می‌توانند از طریق آن این شخصیت قهرمان مارول را در بازی Marvel’s Avengers همراه با دیگر قهرمانان تجربه کنند. ناگفته نماند که بسته War for Wakanda علاوه بر Black Panther، شخصیت‌هایی دشمن نظیر Ulysses Klaue و mercenary Crossbones را به بازی مورد اشاره خواهد افزود.

بنابراین دارندگان بازی Marvel’s Avengers با یک بسته الحاقی نسبتا بزرگ رو به رو هستند که شخصیت‌های جدید را به این عنوان خواهد آورد. در ماه‌های گذشته بود که اسکوئرانیکس  بسته مورد اشاره را معرفی کرد و حال در موعد مقرر یعنی ۱۷ آگوست، انتشار آن انجام گرفته و در حال حاضر برای دارندگان بازی دردسترس است.

در بسته الحاقی War for Wakanda همانطور که از نام آن پیدا بوده، شما به سرزمین Wakanda رفته و گروه Klaue Company هم به این منطقه حمله ور می‌شوند. بنابراین مردمان این منطقه با تهدید بزرگ رو به رو هستند. در این بسته علاوه بر شخصیت‌ جدید بلک پاتنر، چند نقشه، آیتم، دشمنان جدید و برخی دیگر وجود دارد.

شایان ذکر بوده که متاسفانه عنوان Marvel’s Avengers برخلاف موفقیت فیلم‌های سینمایی مارول، نتوانست نظر علاقمندان را جلب کند و به شکستی در فروش برای اسکوئرانیکس تبدیل شد. اما شرکت ژاپنی همچنان به پشتیبانی از این اثر خواهد پرداخت و فروش کمتر از انتظار به معنای عدم پشتیبانی نیست.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه شخصی و گوگل استیدیا دردسترس است. بسته الحاقی جدید War for Wakanda هم روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی برای دریافت موجود شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *