اخبار بازی

بروزرسان جدید بازی Cyberpunk 2077 با بسته الحاقی رایگان همراه است

بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه یک اثر فاجعه باری بود، بازی که با مشکلات بسیاری رو به رو شده و نتوانست چندان خوش بدرخشد. در این بین استودیو CD Projekt RED امیدوار است با انتشار آپدیت مسائل فنی را حل کند. با واران گیم همراه باشید.

اگرچه Cyberpunk 2077 در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شد و اکنون در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ قرار داریم، اما مشکلات تاحدودی رفع شده و استودیو CD Projekt RED هم سعی داشته آهسته با انتشار آپدیت‌ها، نه تنها ویژگی جدید به بازی بیافزاید، بلکه مشکلات را هم برطرف کند.

اخیرا یک بروزرسانی منتشر شد و حتی موجب افزوده شدن مشکل هم بود. آخرین بروزرسان بازی Cyberpunk 2077، پچ ۱.۳ بوده که بزرگ‌ترین وصله آن خواهد بود. پچی که موجب افزوده شدن یک بسته الحاقی رایگان، حل مشکلات بزرگ و برخی دیگر می‌شود.

 همچنین مشکلات مینی مپ هم به لطف پچ ۱.۳ کاملا برطرف خواهد شد و بازیکنان هیچ مسئله‌ای شاهد نخواهند بود. بسته الحاقی جدید یک شخصیت جایگزین برای جانی سیلورهند، دو لباس جدید و یک موتورسیکلت را به بازی خواهد افزود.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است DLC رایگان بیشتری را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دریافت کند، اگرچه برنامه‌های پشتیبانی پس از عرضه بازی به دنبال راه اندازی دارای مشکل آن بدیهی است. به عنوان مثال، پیشتر تایید شد که بخش چندنفره این عنوان کنسل شده و قرار نیست طرفداران شاهد قسمت مولتی پلیر باشند. در حالی که طرفداران سخت در انتظار بخش چندنفره بودند، اما استودیو CD Projekt RED تصمیم گرفت با توجه به توسعه بروزرسانی‌های بیشتر، فعلا این قسمت را کنسل کند.

مشخص نیست آیا در آینده بخش چندنفره برای این عنوان فعال خواهد شد یا خیر. پیشتر شایعه شده بود که این استودیو لهستانی روی بازی جدید مشغول کار بوده و احتمال دارد در آینده نزدیک شاهد معرفی آن باشیم. برخلاف ویچر بازی Cyberpunk 2077 نتوانست به موفقیت بزرگ در هنگام عرضه دست یابد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *