اخبار بازی

برنامه‌ای برای انتشار بازی Tales of Arise برای نینتندو سوییچ وجود ندارد

به گفته تهیه کننده مجموعه Tales اخیرا اعلام کرده تمام تمرکز سازندگان روی پورت نسخه جدید برای پلتفرم‌هایی است که قبلا به صورت رسمی اعلام شده‌اند و برنامه‌ای در حال حاضر برای عرضه بازی Tales of Arise برای نینتندو سوییچ وجود ندارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کنسول نینتندو سوئیچ را می‌توان بهشت طرفداران ژانر JRPG به حساب آورد. بازی‌های متنوع، خوش ساخت و محبوب زیادی در این ژانر روی این کنسول عرضه شده‌اند و عموما هم با استقبال بسیار خوبی از سوی دارندگان کنسول مواجه شده‌اند. با تمام این تفاسیر یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های JRPG چند سال اخیر یعنی Tales of Arise برای کنسول هبریدی نینتندو تایید نشده‌است. آیا ممکن است این بازی حداقل در شکل یک بازی انحصاری روی سرویس xcloud مانند بازی‌های Hitman 3 و Marvel’s Guardians of the Galaxy به سوییچ بیاید؟

ظاهرا بندای نامکو به عنوان ناشر بازی فعلا چنین قصدی ندارد. وبسایت Gamingbolt اخیرا با آقای Yusuke Tomizawa، تهیه کننده مجموعه Tales مصاحبه‌ای داشته و از ایشان در باره این موضوع سوال کرده‌است. زمانی که بحث بر سر انتشار بازی Tales of Arise برای نینتندو سوییچ مطرح شده، آقای Tomizawa گفته‌است: “کنسول‌هایی که قبلا اعلام شده تنها کنسول‌هایی هستند که بازی روی آن‌ها پروت خواهد شد.”

بدون شک احتمال تغییر یافتن شرایط در آینده وجود دارد اما، در حال حاضر و با توجه به اظهار نظر با صراحت تهیه کننده بازی، باید گفت نمی‌توان در آینده نزدیک انتظار عرضه بازی روی سوییچ را داشت.

Tales of Arise بیستم شهریور ماه سال جاری برای پلفترم‌های Xbox Series X/S ،Xbox One ،PS5 ،PS4 و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *